02-08-2018, 04:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2018, 04:13 PM ja muutjaks oli hellrix.)
Hulka kilomeetreid maha vuratud vahepeal. Teen kokkuvõtte mis siis massinaga toimunud on ka.
Hella udukad tulid kenasti kohale ja vahetus oli lihtne ning välimus muutus märgatavalt. Mingi aeg hakkas ebameeldiv kobin auto alt kostma, torisejaks osutus väsinud käigukasti padi, vahetus suht lihtne. Ühe hooga vahetasin ka mootori padjad ja parema alumise õõtshoova. Seda oli ka vahest kuulda.
Siis hakkas pidurivedeliku tuluke põlema. Esimene reaktsioon oli, et klotsid kulunud ja tase madal. Valasin sortsu juurde aga nädala pärast jälle lambike põles. Selge, kusagil on leke. Oligi, tagaratta juutes. Pidi suht levinud asi olema. Torude vahetuse tegid Lesveni mehed, tänud neile.
Lekke otsingul avastasin, et veovõlli kaitsekummi oli katki. Kuna liigend nägi ka kole välja, tellisin Saksa romulast väidetavalt 99K sõitnud poolassi (selle sõna eest sain koolis sugeda). Lebab siiamaani riiulis.![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Kojameeste automaatika viskas villast aga see viga lahenes väga lihtsalt: paigaldasin uued kojamehed.
Viimaks siis sai Silberautosse aeg kinni pandud ja juhiakna tarkvara üle kirjutatud. Nüüd töötab aga kohe ei osanud kontrollida ja võtmest juhi akent lahti ei tee. Aga palju seda funktsioooni ikka kasutad.
Eelnev toimus siis kõik veel eelmise aastanumbri sees. Oli külm talv, mäletate? Ja mul garaazis mingi projektikas sees, ess õues ja .... starter tegi jõu-jõu ja finito.
Õnneks riiuli kaup (tegelt kiiret polnud), mingi Hollandi? toode ja ainult 95 tugrikut.
Egas midagi, tõstsin auto piisavalt kõrgele, peno kilekotti ja selja alla (õues oli mäletamist mööda -22). Vahetatud see sai, päris lihtne, eriti kui stabikas kere küljest lahti lasta. Uus on uus, ketrab mõnuga.
![[Pilt: 55244-MB3.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/55244-MB3.jpg)
![[Pilt: 32969-MB1.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/32969-MB1.jpg)
Järgneb...
Hella udukad tulid kenasti kohale ja vahetus oli lihtne ning välimus muutus märgatavalt. Mingi aeg hakkas ebameeldiv kobin auto alt kostma, torisejaks osutus väsinud käigukasti padi, vahetus suht lihtne. Ühe hooga vahetasin ka mootori padjad ja parema alumise õõtshoova. Seda oli ka vahest kuulda.
Siis hakkas pidurivedeliku tuluke põlema. Esimene reaktsioon oli, et klotsid kulunud ja tase madal. Valasin sortsu juurde aga nädala pärast jälle lambike põles. Selge, kusagil on leke. Oligi, tagaratta juutes. Pidi suht levinud asi olema. Torude vahetuse tegid Lesveni mehed, tänud neile.
Lekke otsingul avastasin, et veovõlli kaitsekummi oli katki. Kuna liigend nägi ka kole välja, tellisin Saksa romulast väidetavalt 99K sõitnud poolassi (selle sõna eest sain koolis sugeda). Lebab siiamaani riiulis.
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Kojameeste automaatika viskas villast aga see viga lahenes väga lihtsalt: paigaldasin uued kojamehed.
Viimaks siis sai Silberautosse aeg kinni pandud ja juhiakna tarkvara üle kirjutatud. Nüüd töötab aga kohe ei osanud kontrollida ja võtmest juhi akent lahti ei tee. Aga palju seda funktsioooni ikka kasutad.
Eelnev toimus siis kõik veel eelmise aastanumbri sees. Oli külm talv, mäletate? Ja mul garaazis mingi projektikas sees, ess õues ja .... starter tegi jõu-jõu ja finito.
Õnneks riiuli kaup (tegelt kiiret polnud), mingi Hollandi? toode ja ainult 95 tugrikut.
Egas midagi, tõstsin auto piisavalt kõrgele, peno kilekotti ja selja alla (õues oli mäletamist mööda -22). Vahetatud see sai, päris lihtne, eriti kui stabikas kere küljest lahti lasta. Uus on uus, ketrab mõnuga.
![[Pilt: 55244-MB3.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/55244-MB3.jpg)
![[Pilt: 32969-MB1.jpg]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/32969-MB1.jpg)
Järgneb...