02-04-2007, 11:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2007, 11:35 PM ja muutjaks oli Andres65.)
Ise kasutan oma auto mootoris Castroli täissünteetilist 5W-40 ja vahetan seda miski 20000km tagant. Sünteetiline õli säilitab kauem oma head määrimisomadused. Kui aga mootor palju õli sööb, siis täissündi juurdekallamine läheb vast kulukaks ja kannatab mõelda poolsündi kasutamisele. Muidugi võiks ka proovida mõne teise tootja õli, sest üks näitaja - õli aurustuvus ei ole kunagi ühegi tootja sertifikaadis välja toodud ja seetõttu ei olegi alati õli kadumise põhjus see, et mootor õli võtab vaid hoopis see, et õli lihtsalt aurab läbi karteri tuulutuse minema. Ei tahaks küll siinkohal miskit margikohast võrdlusmomenti või seaduspärasust tekitada aga üks veoautomootor kugistas isuga Shelli õli, nii et tekkis murelik mõte mootoriremondist. Sai aga korra hakatud Valvoline õli kasutama ja see püsis sees vahetusest vahetuseni.