21-05-2018, 11:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-05-2018, 11:35 PM ja muutjaks oli jansa.)
Kahe kuuga ongi niipalju toimunud, et põhja plätserdasin valge värviga üle ja mingis arusaamatus tuhinas kleepisin sinna ka pigimatikihi.
Personaalset lähenemist vajasid veel põhjamatid, kuna nende alla kleebitud isolatsioonikiht oli kolmel enamvähem pulbriks muutunud ja neljas, mis esmapilgul kobe tundus, oli reaalsuses vett täis. Tehtud on nad nimelt nii, et vakstu vahele on svamm pandud. Päris nutikas, kuni vakstu terve on ja vesi ligi ei pääse.
Käisin siis Kumexis ja ostsin kummi. Nime enam ei mäleta, aga on 10mm paks, liimikihiga ning kannatab (st. ei ima) vett ja vist õli ka.
Lõikasin ja kleepisin:
Kuna istmed olid väljas, oli paras aeg külge panna mõni aeg tagasi ebaist soetatud Schroth asm-autocontrol 3-punktitraksid. Kinnitused läksid kõik turvavööde poltide alla. C-piilarisse kinnitub siis rull, üritasin ka polstrit mitte lõikuda, aga seda peab siiski tegema, kuna algupärane tagaistme rihm ei mahu hästi liikuma praegu.
Kollane karbike on elektromagnetandur, mis auto kõikumise peale rulli lukustab.
Krt mingi jeble on nende piltidega siin.
Igatahes- Järgneb.
Voolu soovitas manuaal võtta saksa auto puhul kaitsmelt nr 15, aga kuna minu omal lõppesid need 14-ga, siis ei vaevanud pikalt pead, vedasin akult otse ja panin kaitsme juhtme vahele. Tundus lihtne ja hea plaan.
Kaks päeva hiljem selgus paraku, et aku oli tühi.
Harutasin siis ikka kaitsmekarbi lahti ja pistsin oma rihmade juhtme nr 6 alla, sinna tuleb vool kui võti on I astmes.
Loodetavasti toimib nii.
Personaalset lähenemist vajasid veel põhjamatid, kuna nende alla kleebitud isolatsioonikiht oli kolmel enamvähem pulbriks muutunud ja neljas, mis esmapilgul kobe tundus, oli reaalsuses vett täis. Tehtud on nad nimelt nii, et vakstu vahele on svamm pandud. Päris nutikas, kuni vakstu terve on ja vesi ligi ei pääse.
Käisin siis Kumexis ja ostsin kummi. Nime enam ei mäleta, aga on 10mm paks, liimikihiga ning kannatab (st. ei ima) vett ja vist õli ka.
Lõikasin ja kleepisin:
Kuna istmed olid väljas, oli paras aeg külge panna mõni aeg tagasi ebaist soetatud Schroth asm-autocontrol 3-punktitraksid. Kinnitused läksid kõik turvavööde poltide alla. C-piilarisse kinnitub siis rull, üritasin ka polstrit mitte lõikuda, aga seda peab siiski tegema, kuna algupärane tagaistme rihm ei mahu hästi liikuma praegu.
Kollane karbike on elektromagnetandur, mis auto kõikumise peale rulli lukustab.
Krt mingi jeble on nende piltidega siin.
Igatahes- Järgneb.
Voolu soovitas manuaal võtta saksa auto puhul kaitsmelt nr 15, aga kuna minu omal lõppesid need 14-ga, siis ei vaevanud pikalt pead, vedasin akult otse ja panin kaitsme juhtme vahele. Tundus lihtne ja hea plaan.
Kaks päeva hiljem selgus paraku, et aku oli tühi.
Harutasin siis ikka kaitsmekarbi lahti ja pistsin oma rihmade juhtme nr 6 alla, sinna tuleb vool kui võti on I astmes.
Loodetavasti toimib nii.