15-05-2018, 11:06 PM
Naastrehvid või lamellid, see on lihtne!
Tagaveolise puhul peaks hoolikalt mõtlema, maastik, olukorrad ja kui palju.
Juhul kui teekonnale jäävad ristmikud, väljasõidud, mis talvel jääs ja tõusudega, naast on väga hea otsus sinna.
Sõidad kõrvalistele teedel, kus teehooldus kehv. Kindlama tunde annab naast kindlasti, kas sellest reaalselt kasu on, see on juba tõesti sõidukogemustes kinni.
Lamell- suuremad maanteed, suuremad linnad. Ideaalne valik. Ristmikud kus jää maas ja pidurdusteekond ootamatult pikeneb, neid olukordi on vähe.
Oma osa määrab ka kindlasti see, kas autol on kaskokindlustus või mitte.
Sõiduabide puhul on naastul teoreetiliselt suur eelis. Sõiduabid vajavad oma toimimiseks pidamist, haakumist teekattega. ABS-i tööpõhimõttest saavad kõik aru vast.
Selle Hakka 8-ga ei ole mõtet väga panustada. Reklaam suurem kui asi väärt. Norras mõned kasutajad räägivad, et asfaldil muutub olukord just libedamaks, kuna neid naaste on sinna topitud liiga palju ja rehvi kontakt teekattega väheneb. Enam ei sõida sellel peopesa suurusel kontaktil vaid naastude peal. Ideaalne rehv jäistele teedele. Sama võib tunda tavaliste normikohaste naastrehvidega, kus pidamine läheb libedaks pidurdades.
Näitena võin tuua omas kogemusest talvel. Mõlemad autod Outlanderid. Üks naastudega teine ilma. Teekate korralik puhas. Ringristmiku andis lamellidega kiiremini läbida kui naastudega. Naastudega läks külglibisemisse.
Ma ei tea kas see on õige jutt või mitte aga kuulnud, et naastrehvi segu on tugevam ja kui naastud väljas, siis rehv on palju halvema pidamisega kui lamell.
Ehk naastud väljas, vaheta rehvid välja.
Tagaveolise puhul peaks hoolikalt mõtlema, maastik, olukorrad ja kui palju.
Juhul kui teekonnale jäävad ristmikud, väljasõidud, mis talvel jääs ja tõusudega, naast on väga hea otsus sinna.
Sõidad kõrvalistele teedel, kus teehooldus kehv. Kindlama tunde annab naast kindlasti, kas sellest reaalselt kasu on, see on juba tõesti sõidukogemustes kinni.
Lamell- suuremad maanteed, suuremad linnad. Ideaalne valik. Ristmikud kus jää maas ja pidurdusteekond ootamatult pikeneb, neid olukordi on vähe.
Oma osa määrab ka kindlasti see, kas autol on kaskokindlustus või mitte.
Sõiduabide puhul on naastul teoreetiliselt suur eelis. Sõiduabid vajavad oma toimimiseks pidamist, haakumist teekattega. ABS-i tööpõhimõttest saavad kõik aru vast.
Selle Hakka 8-ga ei ole mõtet väga panustada. Reklaam suurem kui asi väärt. Norras mõned kasutajad räägivad, et asfaldil muutub olukord just libedamaks, kuna neid naaste on sinna topitud liiga palju ja rehvi kontakt teekattega väheneb. Enam ei sõida sellel peopesa suurusel kontaktil vaid naastude peal. Ideaalne rehv jäistele teedele. Sama võib tunda tavaliste normikohaste naastrehvidega, kus pidamine läheb libedaks pidurdades.
Näitena võin tuua omas kogemusest talvel. Mõlemad autod Outlanderid. Üks naastudega teine ilma. Teekate korralik puhas. Ringristmiku andis lamellidega kiiremini läbida kui naastudega. Naastudega läks külglibisemisse.
Ma ei tea kas see on õige jutt või mitte aga kuulnud, et naastrehvi segu on tugevam ja kui naastud väljas, siis rehv on palju halvema pidamisega kui lamell.
Ehk naastud väljas, vaheta rehvid välja.