30-04-2018, 11:43 PM
Minul C216 kogemust 2 päeva. Rolz peaks rohkem teadma kui viitsib seletada.
Üldiselt peaks ikka C216 töökindlam olema kui C215 kuna generatsiooni vörra uuem kuid eks köik taandub ikkagi hooldusele.
Oli ka plaanis Jaapanist lasta JPCars kaudu tellida C215 CL55K ca 12-13K kuid ei tahtnud siiski enam 3 generatsiooni vana autot.
CL600 igavavöitu välimuse kompenseerib 830Nm väänet alates 1900 pöördest. Söidudünaamika on hoopis teine. Üldiselt on 600-l ka tavaliselt prakt. köik lisad peal. Töesti stockina näeb ta paraku tursunud delfiinina välja.
Hinges tahaks ikka G55K kuid need sunnikud hoiavad oma hinda nii hästi et minu kiirmüügihinnaga 31.5K pole 2007 isendit kuskilt leida (millel oli veel Brabus kerekomplekt+20" Brabuse veljed). Ikka sinna 35-40K kanti kisuvad. Ehk kunagi. Silberis üks 2008 uuema sisuga müüdi 39K (mis oli väga ok hind selle kohta) ära kuid 2004 seisab juba vist mitu aastat 42K.
Üldiselt peaks ikka C216 töökindlam olema kui C215 kuna generatsiooni vörra uuem kuid eks köik taandub ikkagi hooldusele.
Oli ka plaanis Jaapanist lasta JPCars kaudu tellida C215 CL55K ca 12-13K kuid ei tahtnud siiski enam 3 generatsiooni vana autot.
CL600 igavavöitu välimuse kompenseerib 830Nm väänet alates 1900 pöördest. Söidudünaamika on hoopis teine. Üldiselt on 600-l ka tavaliselt prakt. köik lisad peal. Töesti stockina näeb ta paraku tursunud delfiinina välja.
Hinges tahaks ikka G55K kuid need sunnikud hoiavad oma hinda nii hästi et minu kiirmüügihinnaga 31.5K pole 2007 isendit kuskilt leida (millel oli veel Brabus kerekomplekt+20" Brabuse veljed). Ikka sinna 35-40K kanti kisuvad. Ehk kunagi. Silberis üks 2008 uuema sisuga müüdi 39K (mis oli väga ok hind selle kohta) ära kuid 2004 seisab juba vist mitu aastat 42K.