26-03-2018, 01:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2018, 01:48 PM ja muutjaks oli stihl.)
Sellisel puhul on tööde järjekord selline:
- Klapikaan täiesti algosadeks võtta, kõik punnid, korgid jne maha.
- Autopesulas kõigepealt mootoripesuainega seest väljast leotada, siis Kärcher. Vblla ka veljehappega pesu; sõltuvalt sellest, kuidas ta puhtaks läheb. Ka mingi osa vana värvi lendab ehk minema.
- Klaaskuulipritsis vana värv maha. (liivaprits lööb ta liiga karedaks)
- Maaler (või ise, vahet pole) laseb kõigepealt peale alumiiniumi krundi + tooni segatud õige värvi. Paar kihti. Värv võiks olla vanakool, s.o. lahustipõhine. Mingi rekka raamivärv sobib hästi, see on paks ja tugev ning kannatab mootori tempi küll.
Mootoriruumis on tal vist üsna palju plastikut, selle saab taastada plastikutaastajatega, ntx Meguiar`si oma.
Kui tegu on igapäevaautoga, siis läeb jamaks, sest mingi aeg pead jala käima....
Klapikaanetihend koos kõikide oma rõngastega muidugi uus, et küünlad enam õlis ei ujuks.
.
- Klapikaan täiesti algosadeks võtta, kõik punnid, korgid jne maha.
- Autopesulas kõigepealt mootoripesuainega seest väljast leotada, siis Kärcher. Vblla ka veljehappega pesu; sõltuvalt sellest, kuidas ta puhtaks läheb. Ka mingi osa vana värvi lendab ehk minema.
- Klaaskuulipritsis vana värv maha. (liivaprits lööb ta liiga karedaks)
- Maaler (või ise, vahet pole) laseb kõigepealt peale alumiiniumi krundi + tooni segatud õige värvi. Paar kihti. Värv võiks olla vanakool, s.o. lahustipõhine. Mingi rekka raamivärv sobib hästi, see on paks ja tugev ning kannatab mootori tempi küll.
Mootoriruumis on tal vist üsna palju plastikut, selle saab taastada plastikutaastajatega, ntx Meguiar`si oma.
Kui tegu on igapäevaautoga, siis läeb jamaks, sest mingi aeg pead jala käima....
Klapikaanetihend koos kõikide oma rõngastega muidugi uus, et küünlad enam õlis ei ujuks.
.