W124, 280 E, 1993 - Even - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: W124, 280 E, 1993 - Even (/showthread.php?tid=46206) Lehed:
1
2
|
W124, 280 E, 1993 - Even - Even88 - 30-05-2017 Teen siia teema, et kirjutada autoga seotud asju. Ostsin auto 3 kuud tagasi. Ja olen endiselt väga rahul. Gaasiga sõites läheb 7 eurot 100 km läbimiseks. Mersuga sõita on ikka väga uhke ja mugav. Mark: 280 E Väljalaskeaasta: 1993 Läbisõit: ~200000 Muud tehn. andmed: Gaasiseade Värvus: Hõbehall Lisavarustus: Sales designation: 280 E Order number: 0 2 205 01054 Market: AG,Europe Paint code 1: 744 Equipment: 261 Engine no.: 104942 12 011442 Transmission: 722433 03 306687 [transmissionType = GA] SA code 240 - OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR 260 - TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION 261A - LEATHER BLACK 281 - AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL 291 - AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 300 - STORAGE BOX IN FRONT TRAY 404 - MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT 420 - AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR 430 - HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT 440 - TEMPOMAT (CRUISE CONTROL) 544 - code 540 and 543 540 - roller blind, electric, for rear window 543 - sun visor with vanity mirror, illuminated 570 - FOLDING ARMREST, FRONT 585 - code 580 and 583 580 - air conditioner 583 - electric window lifters (front doors) 593 - ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF 600 - HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 611 - courtesy lamps for front and rear doors 620 - AIR POLLUTION CONTROL 645 - WINTER TIRES M + S 651 - sports chassis with steel wheels 731 - WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT 744 - DARK BLUE SOFT TOP FABRIC 5010 751 - BECKER RADIO GRAND PRIX 2000 VK RDS 814 - active bass loudspeaker system 855 - 19990311 - TELEFON TELE AID AM "DOM", NOKIA, D-NETZ 855 - 19960619 - V140 M119 MIT NAG (43 FZG.) 873 - SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS 915 - FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY Vead: Ostuhetkel oli summutis auk, veidike roostet, kliimaseade ei toiminud, esitulede kojamehed puudusid, juhipoolsed kõlarid ei toimunud. Üldine hooldus vajas tegemist. Plaanid: Teha auto täiesti korda ja palju kilomeeterid koguda selle autoga. Hetkel kõrvaldatud kõik vead välja arvatud rooste. Plaanis panna alla teised veljed. RE: W124, 280 E, 1993 - Even - Even88 - 20-06-2017 Kas mul on õigus, et sellel autol originaalis peaks esiots olema I generatsiooni oma? RE: W124, 280 E, 1993 - Even - väikemees - 20-06-2017 (20-06-2017, 12:55 PM)Even88 Kirjutas: Kas mul on õigus, et sellel autol originaalis peaks esiots olema I generatsiooni oma? Ma ütleks, et see sõltub, mitu kw mootoril on. Omasin ka 280E-d. Aastarvuga 1992. Olid üleminekumudelid, millel 145kw, facelift sisu aga kere veel esimese generatsiooni oma. Facelift kere, neil oli kw kärbitud 142 peale, maksude pärast tõenäoliselt. Väga hea mootor igatahes! Ei mäleta enam täpselt aga faceliftil vist liikus E täht numbrite ette? E 280 siis? RE: W124, 280 E, 1993 - Even - Even88 - 20-06-2017 (20-06-2017, 01:31 PM)väikemees Kirjutas:(20-06-2017, 12:55 PM)Even88 Kirjutas: Kas mul on õigus, et sellel autol originaalis peaks esiots olema I generatsiooni oma? Sellel autol on 145 kw, väljalaske aeg on 03/1993 ja tähis on 280 E, mis kõik viitab sellele, et peaks olema I generatsiooni esiots. RE: W124, 280 E, 1993 - Even - Laur - 20-06-2017 Peaks vana olema. Tagastange lühike, tagatuled kollased. Vana võiks olla jah. RE: W124, 280 E, 1993 - Even - Even88 - 20-06-2017 See on hea uudis, see auto hakkas nüüd mulle veel rohkem meeldima. Plaanidele lisandub esialgse esiotsa lahenduse taastamine. RE: W124, 280 E, 1993 - Even - Karl - 21-06-2017 Alates juuni 1993 tuli uus nina. RE: W124, 280 E, 1993 - Even - Even88 - 14-10-2017 Sai siis ülevaatuspunktis käidud. Tuli välja, et CO on 2 korda üle normi ja esituled pimestavad kaasliiklejaid, muud asjad korras. Suht masendus tuli peale, sai Lesvenisse helistatud ja muret kurdetud ning Truumu diagnostikasse helistatud. Aga mulle tundus, et see ei saa olla õige, sest ostsin auto 8 kuud tagasi ja siis ostueelses kontrollis olid kõik näitajad normis. Olen sõitnud 14000 km ja hooldanud ning hoidnud autot. Tõmbasin ülevaatus punktile kõne peale, et rallin veits ja siis tulen uuesti kontrolli. Sai siis foori tagant mõned autod selja taha jäetud (ühele skodale vist ei mahtunud pähe, et vana Mercedes-Benz tagatulesid pidi nägema, vilgutas tuledega kui taga sõitis ei saanud aru mis ta mõtles, aga see selleks). Siis uuesti kontrolli ja näidud paigas. RE: W124, 280 E, 1993 - Even - Even88 - 10-01-2018 Kas keegi teab, millised need 2 lisa on? 855 - 19990311 - TELEFON TELE AID AM "DOM", NOKIA, D-NETZ 855 - 19960619 - V140 M119 MIT NAG (43 FZG.) W124, 280 E, 1993 - Even - .Alar. - 10-01-2018 Esimene on autotelefon RE: W124, 280 E, 1993 - Even - Even88 - 10-01-2018 (10-01-2018, 01:52 PM).Alar. Kirjutas: Esimene on autotelefonSeda ma tean, aga huvitab milline see välja näeb ja kuidas see kinnitatud peaks olema, kinnitus jälgi näha pole. W124, 280 E, 1993 - Even - .Alar. - 10-01-2018 Ilmselt pole julmalt keskkonsooli kruvitud. Kui maki eemaldad siis ilmselt leiad ka juhtmed, kui see nüüd väga viisakalt pole eemaldatud. RE: W124, 280 E, 1993 - Even - Even88 - 26-03-2018 Võtsin käsile klapiruumikaane ja otsakaane tihendite vahetuse ja klapiruumikaane üle värvimise. Lahti võtmisel pilt ei olnud kõige ilusam, küünlad ujusid õlis ja otsakaane u-tihend katki (eelnev paigaldusviga vist). Kas kellelgi on kogemust millega värvida klapiruumikaane sisemist poolt, orginaalis seal on mingi värv, mis vaikselt on kooruma hakanud. RE: W124, 280 E, 1993 - Even - stihl - 26-03-2018 Sellisel puhul on tööde järjekord selline: - Klapikaan täiesti algosadeks võtta, kõik punnid, korgid jne maha. - Autopesulas kõigepealt mootoripesuainega seest väljast leotada, siis Kärcher. Vblla ka veljehappega pesu; sõltuvalt sellest, kuidas ta puhtaks läheb. Ka mingi osa vana värvi lendab ehk minema. - Klaaskuulipritsis vana värv maha. (liivaprits lööb ta liiga karedaks) - Maaler (või ise, vahet pole) laseb kõigepealt peale alumiiniumi krundi + tooni segatud õige värvi. Paar kihti. Värv võiks olla vanakool, s.o. lahustipõhine. Mingi rekka raamivärv sobib hästi, see on paks ja tugev ning kannatab mootori tempi küll. Mootoriruumis on tal vist üsna palju plastikut, selle saab taastada plastikutaastajatega, ntx Meguiar`si oma. Kui tegu on igapäevaautoga, siis läeb jamaks, sest mingi aeg pead jala käima.... Klapikaanetihend koos kõikide oma rõngastega muidugi uus, et küünlad enam õlis ei ujuks. . RE: W124, 280 E, 1993 - Even - Even88 - 26-03-2018 Tegemist hobiautoga, seega aega on. Kaane viisin pulbervärvimisele ja seal öeldi, et lasevad klaaskuuliga puhtaks ja värv ainult välja. Nende soovitusel seest jätaksin pinna ilma viimistluseta. Välismaa foorumitest olen leidnud sarnaseid soovitusi. RE: W124, 280 E, 1993 - Even - Even88 - 27-04-2018 Auto nüüd koos ja saab hooaega nautima hakata. Tihendid edukalt vahetatud ja süüteküünlad ei suple enam õlis. Klapiruumikaan sai hõbendane, nagu all oleval pildil. Lisaks sai pandud uus rihm ja rihmapinguti. Paar klõpsu ka autost. RE: W124, 280 E, 1993 - Even - Even88 - 31-05-2018 Sai pandud uued veljed alla Azev A 16x7,5 ET30 rehvid 205/55/r16. Esimesed veljed veidike koopast väljas, kas selle ET-ga võib tekkida probleeme? RE: W124, 280 E, 1993 - Even - Eero_S - 31-05-2018 Võivad hakata mingil hetkel vastu koopaserva käima, muud ei juhtu midagi. ÜV poistele ka ei meeldi. RE: W124, 280 E, 1993 - Even - stihl - 01-06-2018 Sõidukatse ju näitab, kas käib vastu või mitte. Hullud, muidu, topivad ka 8 poolt tolli sinna alla, ET-st siin muidugi kahjuks juttu pole: https://www.drive2.com/l/34983/ Aga 205 rehv peaks 7 poolese velje peal pisut sissepoole kaldu jääma (nagu saksas moes väga on), vblla ei käigi vastu. 7,5 veljel 225 rehvi külg on täiesti otse. (mul on üks selline kooslus) . RE: W124, 280 E, 1993 - Even - Even88 - 01-06-2018 Ühe korra vist kuulsin, et käis vastu. Mõtlesin tiivaservad rullida, kas on kellelgi võimalik mind selles osas aidata? Tundub et keegi on neid vist juba kunagi rullinud, aga üks välja vahetatud tiib on vaja ka üle käia. |