20-11-2017, 07:24 PM
Väike update:
Tagasild korras, sillad regullitud ja paigas - alla panin Delphi varuosad. Kogu komplekt ~130€, see siis kõik 8 pulka. Saadaval päris paljudes kaubandusvõrkudes mis auto varuosadega tegelevad.
Muud tükid ka OK...
Vahepeal vahetasin ära ka roolilati - vana lekkis mõlemast otsast ja ei viitsinud koguaeg peale valada, et Hydraulic fluid error ära läheks. Avastasin seda, et mul vana latt servo. Asemele läks ilma servota. Saan ka praeguse servoks ümber teha kui pea ära vahetan (lati osa jääb samaks, ainult sisendvõll tuleb välja vahetada).
Aga servo latt pidi teadupärast lati siserõhku tõstma, et koahpeal manööverdada. Oli mõnus, mugav, aga eks see ta lekkima ajas, niiet mõtlen veidi, kas teen selle asja ringi või mitte.
Praegu kohapeal on veidi kange, kangem kui enne, aga otseselt ei häiri. Võib olla, et vana lati ja ilma servota lati sisendvõllid on erinevad, seda ka veel ei tea.
Järgmine õlivahetus ees...
Vahepeal tegin EGR delete, ei muutnud asi eriti midagi, aga kuna mootori tagant jooksev EGR toru lekkis, siis pidin selle pimedaks tegema. Õpetusi leiab selle kohta netist küll ja veel.
Kulissi vahetasin just. Vanal andis elektroonika osas olev käikude ümberlüliti saba. Plastikust liugur oli kuskilt viga saanud ja ei andnud enam korralikku ühendust, P peal igatahes auto käivituda ei tahtnud. Nüüd puhastatud ja määritud kuliss all, tundub kõik OK.
Tegelen ka istmesoojenduse paigaldusega. Nupud on olemas, juhtmestik on olemas - vaja ainult taga istme alt kaitsmepesast õige kaitse järgi ühendada, juhtmed istmeteni viia, paneeli lisaavad tekitada ja süütelukust lisajuhe tuua, et soojendus käima saaks minna. Hetkel proovisin niisama - töötas.
Tükid sain auto pealt, mis oli täis EL lisadega, ajas isu peale - aga töö nii mahukas, et ei viitsinud ette võtta.
Tagasild korras, sillad regullitud ja paigas - alla panin Delphi varuosad. Kogu komplekt ~130€, see siis kõik 8 pulka. Saadaval päris paljudes kaubandusvõrkudes mis auto varuosadega tegelevad.
Muud tükid ka OK...
Vahepeal vahetasin ära ka roolilati - vana lekkis mõlemast otsast ja ei viitsinud koguaeg peale valada, et Hydraulic fluid error ära läheks. Avastasin seda, et mul vana latt servo. Asemele läks ilma servota. Saan ka praeguse servoks ümber teha kui pea ära vahetan (lati osa jääb samaks, ainult sisendvõll tuleb välja vahetada).
Aga servo latt pidi teadupärast lati siserõhku tõstma, et koahpeal manööverdada. Oli mõnus, mugav, aga eks see ta lekkima ajas, niiet mõtlen veidi, kas teen selle asja ringi või mitte.
Praegu kohapeal on veidi kange, kangem kui enne, aga otseselt ei häiri. Võib olla, et vana lati ja ilma servota lati sisendvõllid on erinevad, seda ka veel ei tea.
Järgmine õlivahetus ees...
Vahepeal tegin EGR delete, ei muutnud asi eriti midagi, aga kuna mootori tagant jooksev EGR toru lekkis, siis pidin selle pimedaks tegema. Õpetusi leiab selle kohta netist küll ja veel.
Kulissi vahetasin just. Vanal andis elektroonika osas olev käikude ümberlüliti saba. Plastikust liugur oli kuskilt viga saanud ja ei andnud enam korralikku ühendust, P peal igatahes auto käivituda ei tahtnud. Nüüd puhastatud ja määritud kuliss all, tundub kõik OK.
Tegelen ka istmesoojenduse paigaldusega. Nupud on olemas, juhtmestik on olemas - vaja ainult taga istme alt kaitsmepesast õige kaitse järgi ühendada, juhtmed istmeteni viia, paneeli lisaavad tekitada ja süütelukust lisajuhe tuua, et soojendus käima saaks minna. Hetkel proovisin niisama - töötas.
Tükid sain auto pealt, mis oli täis EL lisadega, ajas isu peale - aga töö nii mahukas, et ei viitsinud ette võtta.