21-10-2017, 12:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2017, 12:30 PM ja muutjaks oli nahk.)
Olen alati öelnud , et mida vähem on autos elektroonikat seda lihtsam on autoga elada .
Ükspäev sõitis tagumine parem aken sõiduajal ise alla , ehmusin veidi ja lasin akna üles tagasi .
Mõned minutid hiljem taas sama jama . Kümmekond kilomeetrit hiljem hakkas sama jant tagumise vasaku aknaga .
Seejärel juba juhi aknaga . Ainult esimene kundepoolne aken on siiani veel sõnakuulelik .
Mainin kohe ära , et kogu see kottermann hakkas pihta sellel maru vihmasel ja niiskel nädalal .
Oskab keegi omast kogemusest öelda , et kust otsast viga otsima hakata ?
Kuna olen ise kipsis jalaga kodus siis andsin auto sõbrale sõita , ei taha , et ta seisaks niisama .
Lasin sõbral hetkel kaitsme välja võtta , et ta saaks sõitmisele keskenduda mitte akendega mängimisele .
Enne jalaluu murdmist sai auto puhtaks pestud ja reklaam peale kleebitud
Ükspäev sõitis tagumine parem aken sõiduajal ise alla , ehmusin veidi ja lasin akna üles tagasi .
Mõned minutid hiljem taas sama jama . Kümmekond kilomeetrit hiljem hakkas sama jant tagumise vasaku aknaga .
Seejärel juba juhi aknaga . Ainult esimene kundepoolne aken on siiani veel sõnakuulelik .
Mainin kohe ära , et kogu see kottermann hakkas pihta sellel maru vihmasel ja niiskel nädalal .
Oskab keegi omast kogemusest öelda , et kust otsast viga otsima hakata ?
Kuna olen ise kipsis jalaga kodus siis andsin auto sõbrale sõita , ei taha , et ta seisaks niisama .
Lasin sõbral hetkel kaitsme välja võtta , et ta saaks sõitmisele keskenduda mitte akendega mängimisele .
Enne jalaluu murdmist sai auto puhtaks pestud ja reklaam peale kleebitud