08-09-2017, 11:30 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2018, 04:20 PM ja muutjaks oli nahk.)
Aastal 1996 veeres tehasest välja "Midnight blue" Elegance varustusega C-klassi sedaan , uhke 2.8 liitrine rida mootor peal tolleaegse kõva 142 kiluvattiga .
2008 aastal sattus ta Eesti otse saksast ühe minu hea tuttava , imeväikse läbisõiduga 185 000 km .
2016 aastal rändas ta mu heale sõbrale , pool aastat hiljem tuli vanatüdruk oma päriskoju ära ja nüüd tuleb talle juba 300 000 km kellale ära . Müstiline asja juure on see , et esimene sõber sõitis temaga 8 aasta jooksul umbes 85 000 km ning on algusest saadik pidanud remondipäevikut , kus iga töö kohta arve koos läbisõiduga olemas on . Ostsin ma ta endale tegelikult ainult sellepärast , et sõber oli nõus odavalt loovutama ja teadsin , et masin on heas korras . Otsest vajadust tol hetkel mul tema järgi polnud , aga nüüd ei kujuta ettegi , et sõidaks mõne passati või golfiga .
Lisadest on siis elektriaknad , elektripeeglid , elektriline katuseluuk klaasist , konditsioneer , patjadega juhiiste , puldiga kesklukk , elektriantenn , langetatavad tagumised peatoed .
Praegu nimekiri tundub täitsa mannetu , aga '96 aastal oli see ikka väga luksuslik varustus ja oleme ausad , mul ei ole praegugi rohkemat vaja .
Kuna talv on saabumas siis on vaja natuke nokkida kah teist .
Vahetaks tagumised kettad-klotsid , mootoriõli , käigukasti viiks dünaamilisse vahetusse , diffri õli võiks ka ilmselt vahetada . Kui teine auto keretöödega ühelepoole saab siis on iseenesest plaan vanatüdruk kah keretöödesse saata .
Kui praegu kere korda teha siis sõidab ta ilmselt teised 20 aastat ja 300 000 km veel . Oli vahepeal väike müügiplaan ka , aga pakkumised on nii mannetud , et selle eest ei raatsi kuidagi tast loobuda . Jääb pigem perre ja annan kasvõi lastele kui suuremaks saavad .
2008 aastal sattus ta Eesti otse saksast ühe minu hea tuttava , imeväikse läbisõiduga 185 000 km .
2016 aastal rändas ta mu heale sõbrale , pool aastat hiljem tuli vanatüdruk oma päriskoju ära ja nüüd tuleb talle juba 300 000 km kellale ära . Müstiline asja juure on see , et esimene sõber sõitis temaga 8 aasta jooksul umbes 85 000 km ning on algusest saadik pidanud remondipäevikut , kus iga töö kohta arve koos läbisõiduga olemas on . Ostsin ma ta endale tegelikult ainult sellepärast , et sõber oli nõus odavalt loovutama ja teadsin , et masin on heas korras . Otsest vajadust tol hetkel mul tema järgi polnud , aga nüüd ei kujuta ettegi , et sõidaks mõne passati või golfiga .
Lisadest on siis elektriaknad , elektripeeglid , elektriline katuseluuk klaasist , konditsioneer , patjadega juhiiste , puldiga kesklukk , elektriantenn , langetatavad tagumised peatoed .
Praegu nimekiri tundub täitsa mannetu , aga '96 aastal oli see ikka väga luksuslik varustus ja oleme ausad , mul ei ole praegugi rohkemat vaja .
Kuna talv on saabumas siis on vaja natuke nokkida kah teist .
Vahetaks tagumised kettad-klotsid , mootoriõli , käigukasti viiks dünaamilisse vahetusse , diffri õli võiks ka ilmselt vahetada . Kui teine auto keretöödega ühelepoole saab siis on iseenesest plaan vanatüdruk kah keretöödesse saata .
Kui praegu kere korda teha siis sõidab ta ilmselt teised 20 aastat ja 300 000 km veel . Oli vahepeal väike müügiplaan ka , aga pakkumised on nii mannetud , et selle eest ei raatsi kuidagi tast loobuda . Jääb pigem perre ja annan kasvõi lastele kui suuremaks saavad .