03-08-2017, 12:55 PM
(03-08-2017, 12:03 AM)ak75 Kirjutas:Sorry for OT(01-08-2017, 08:54 PM)nostromo Kirjutas: Minul on Tartumaale söit CE-ga igatahes välistatud (ja treilerit ei jaksa maksta) kuna vealise ABS+ASR-iga on hea kui ma Tallinnas 5km suudan kohale veereda.Sulle on liiga keeruline need uued ABS andurid seniks lahti ühendada, et saaks normaalselt sõita kuni viga leitud?
Kui sa tema postitusi siin foorumis igapäevaselt näeksid, saaksid aru, et tegemist on väga tehnikakauge inimesega, kellel on lihtsalt meeletu huvi autode vastu. Ma ei tea ainult, kuidas see kooslus omavahel töötab.. eriti kui omada on iseehitatud hübriid, millel vanust juba veerandsada aastat. Minul oli sellistes autodes alati tööriistakast pagasiruumis koos mingite elementaarsete varuosadega
Aga teda erutab vist autode välimus, nende sõidufiiling ja numbrid paberil (teadmata, kuidas need numbrid tehniliselt saavutatakse).
PS. Peaks piisama ka nt ABSi kaitse/relee eemaldada või ABSi pumbalt pistik tagant võtta. Ei pea auto allagi ronima.
Aga teemasse ka. Viiesajane on äge projekt. Ma soovitaks selle aparaadi ära hetkel garažeerida ja aja tekkides võtta rahulikult ja korralikult ette, mitte kergekäeliselt loobuda. Kui sa ta ükskord korralikult jooksma saad, tunned kindlasti võidurõõmu ja rahulolu selle saavutuse üle ning pikaaegne muretu kooselu on garanteeritud. Võtku see korda tegemine kuid või isegi aastaid, tulemus on seda väärt.
Mina näiteks üritan elustada ühte USA massitarbeliikurit, millel on erinevalt enamusest hallist massist suur bensiinimootor vahel. Peale poolt aastat ja suuri sisse maetud summasid, olen ma olukorras, kus ta käib ja sõidab endiselt väga kehvasti. Kuid inimesel on tegevust vaja, mis teda huvitab. Olgu see siis kasvõi sitast saia tegemine. Eks valmis saab see masin suveks, kuid mis aastal, ei tea veel...
E55 AMG