20-07-2017, 06:54 PM
(20-07-2017, 11:09 AM)Werewolf Kirjutas:(19-07-2017, 11:33 PM)secman Kirjutas:(19-07-2017, 10:50 PM)Werewolf Kirjutas:(19-07-2017, 05:00 PM)secman Kirjutas: Nii, ülevaatusel käidud ja vigadeta ka läbitud. Kommentaariks ideaalne CO ja eeskujulikud pidurid.
Enne ülevaatust sai Lesvenis vahetatud kõik rooliotsad, rooliamort ja mõned kummipuksid, nüüd esisild ok välja arvatud roolikarbi lõtk mida välja regullida ei õnnestunud.
Igatahes auto nüüd tänavalegaalne ja läheb andmiseks
Oled kindel, et lõtk roolikarbist tingitud ja mitte pendelhoova puxidest?
No ise ei ole proovinud, aga nii Joonas Lesvenist ütles, kaks tundi olla pusitud sellega.
Ok, eeldatavasti nad teavad mida teevad. Ma lihtsalt ei ole veel isiklikult kokku puutunud ühegi Mercedesega, millel roolikarp tuntavalt kulunud olex. Tavaliselt on ikka kuskil muudes komponentides lõtkud sees, näitex rattalaagrites või pendelhoova puxides, rooliotstest rääkimata. See muidugi ei tähenda, et kulunud roolikarbiga autosid ei existeerix, aga ma suhtun alati skeptiliselt kui keegi tuleb rääkima kulunud roolikarbist ennem kui esisillas kõik detailid välja vahetatud on.
Antud juhul peab vist ikka Lesveni diagnoosi usaldama, neil kogemust rohkem kui mul.
Esisillas sai köik puksid ja otsad vahetatud, aga roolikarp sai nii kinni, et häirib otsejooksu, seega tuleb ümber teha
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe