19-07-2017, 12:32 PM
(18-07-2017, 10:35 PM)sten130 Kirjutas: Mõned päevad tagasi käis jabur idee peast läbi, et paneks kutsika müüki ja ostaks SECi
Selle jabura mõtte puhul on mitu asja millele tähelepanu pöörata:
Esitex maxavad enam-vähem korras SEC-id praegusex juba 10k+ ja odavamat ei tasu väga osta, sest erinevalt W201-st, millele on kõiki juppe saada ja mõistlike hindadega, on SEC-il juba üsna palju juppe (eriti kosmeetilisi detaile), mille saadavus on vähene ja hinnad väga kõrged. Janek126 oskab sulle W126 juppide hindadest rääkida.
Teisex ei tasu sul oma W201-te praeguses komplektsuses müüa vaid ennem peaxid ikka karpad ka külge kruvima, kuna nendega kaasnev heli ja minek annab autole kõvasti väärtust ja omapära juurde.
Kolmandax, kui oled lõpux karpad ka külge saanud, siis on väga suur tõenäosus, et müügi plaan kaob ära või kui müüdki maha, siis natukese aja pärast kahetsed kõvasti.
Mina isiklikult jätax selle W201-e müümata ja kogux mõned aastad raha, et SEC lisax osta. Sest need autod tekitavad kapitaalselt erinevaid emotsioone ja sobivad erinevatex otstarvetex.
Tuunitud W201-ga on mõnus kurvilistel teedel legaalsetel kiirustel ringi paugutada või Tallinna linnaliikluses mõistlikkuse piires sõeluda.
SEC on sobilik rohkem sellistex pikkadex otstex ja maanteesõidux või õhtupimeduses linnas vaixelt ringi kruiisimisex, päevase liikluse jaox jääb ta liiga raskex ja uimasex, et mingit sõidumõnu kätte saada.
Ehk siis tuunitud W201 on mõnus igapäeva liikur, parasjagu kerge ja terav, et legaalsetel kiirustel huvitav sõita olex ja suhteliselt lihtne ja odav remontida kui sellex vajadus peax tekkima. SEC on rohkem selline pidupäeva või reisimise liikur, millega rahulikult ringi kulgeda ja vaba aega sisustada. Kui need 2 autot garaažis olemas on, ei ole muid autosid lisax tarviski (kui siis üx kärukonksuga universaal võix kola vedamisex olla või kaubik). Kui ainult üx neist on, siis varem või hiljem tunned teisest puudust.
PS! Kui tunned, et antud mootor jääb lahjax (ka karpadega) siis võid tulevikus need karpad mõne 2.3 mootori külge kruvida ja selle vahele tõsta. Välimuse järgi ei saa mitte keegi aru, kas sul on vahel 1.8, 2.0 või 2.3 mootor, aga saad u 20 - 30kW lisax, mis W201 puhul peax juba tuntav olema. Siis veel vabam väljalase ja kangem nukk ja peax tegu juba üsna terava pilliga olema. Mitte just väga kiire, aga see-eest terava, mis linnavahel liigeldes mängib palju suuremat rolli. Ning kui tunned, et madal vedrustus on igapäevaselt ebamugav sõita, siis õhkvedrustus parandab selle mure.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!