04-07-2017, 01:30 AM
Peale talvist jäärajasõitu tekkis kange tahtmine taas omada üht vana head autot, millel saab ise käike vahetada, vändaga aknaid keerata ja kus ei ole ühtegi juhiabi.
Kriteeriumiks olid bensiinimootor, manuaalkast ja võimalikult originaalilähedane seisukord. Lõpuks õnnestus ka midagi sellist leida. Tegemist on1983.aastal ilmavalgust näinud isendiga mis oma vanuse kohta on ikka üsna kõbus. Roostet leidub vaid tagumiste koobaste kaartel mis tõenäoliselt tuleb ükspäev välja vahetada. Põhi, kapotialune ja pagasiruum on põhimõtteliselt roostevabad. Mootorist ei tule suitsuraasugi ning kogu käiguosa tundub mõnusalt tihe, nagu ka uksed, mis sulgedes teevad sellist häält nagu nad tõenäoliselt 34 aastat tagasi tehasest tulles tegid. Kõik see toetab odomeetril ilutsevat läbisõidunäitu 206000 km. Loomulikult on ka mõningaid vigu, kuid arvestades auto vanust on need tühised pisiasjad. Häirivaim on vahetatud peaülekanne - kiirusel 100 km/h on pöörded 3000 rpm peal. Aga kuna maanteel pikki otsi pole plaanis läbima hakata, siis elab üle. Plaan selle autoga lastele autosõit selgeks õpetada ja talvel ise lustimas käia. Ning eks elu näitab mis tast edasi saab.
Kriteeriumiks olid bensiinimootor, manuaalkast ja võimalikult originaalilähedane seisukord. Lõpuks õnnestus ka midagi sellist leida. Tegemist on1983.aastal ilmavalgust näinud isendiga mis oma vanuse kohta on ikka üsna kõbus. Roostet leidub vaid tagumiste koobaste kaartel mis tõenäoliselt tuleb ükspäev välja vahetada. Põhi, kapotialune ja pagasiruum on põhimõtteliselt roostevabad. Mootorist ei tule suitsuraasugi ning kogu käiguosa tundub mõnusalt tihe, nagu ka uksed, mis sulgedes teevad sellist häält nagu nad tõenäoliselt 34 aastat tagasi tehasest tulles tegid. Kõik see toetab odomeetril ilutsevat läbisõidunäitu 206000 km. Loomulikult on ka mõningaid vigu, kuid arvestades auto vanust on need tühised pisiasjad. Häirivaim on vahetatud peaülekanne - kiirusel 100 km/h on pöörded 3000 rpm peal. Aga kuna maanteel pikki otsi pole plaanis läbima hakata, siis elab üle. Plaan selle autoga lastele autosõit selgeks õpetada ja talvel ise lustimas käia. Ning eks elu näitab mis tast edasi saab.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe