23-05-2017, 02:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-05-2017, 03:47 PM ja muutjaks oli stihl.)
Päris hea teema.
Kuna ma olen umbes 100 aastat töötanud igasugu remondiettevõtetes ja mul hetkel igav, siis lausuks paar sõna nende kaitseks.
Sest ise neid ju kohal pole ja paar keissi ju tundub, et hetkel on.
Lesven. Arvel varuosakoode ei näidata juba ammu, see on selleks, et kunde, kes numbreid tunneb, ei hakkaks naabrimehega saunaõlle taga kisklema, kes kuskilt midagi odavamalt sai. Noh, üks käis NÄITEKS Audis ja teine Forsis, mis on mõnes mõttes ju konkurendid. Või üldse saadab Wolfsburgi meili, et mis TEIL see junn maksab. Aga MINA olen kliendile ju hinnapakkumise teinud, tema on nõus olnud ja pärast pole mõtet plõksida, kui ta linnapealt odavama asja leidis.
Seega see jagaja otsa tihend - see ei pruugi keissi tekitada; lihtsalt ladu on mingi tootekoodi nimetuseks kirjutanud selle jagaja tihendi, kuigi sama võib vabalt olla ka näiteks mingi nukasimmer. Lihtsalt see jagajavärk käis laost esimesena läbi ja nüüd jooksebki see nimetus elu lõpuni kõigile arvetele, kus seda toodet müüdi. See on suht tavaline. Ja see on ka täna tavaline, et ilmaasjata mingit jama arvele ei kirjutata. Seda tehti vblla metsikutel 90ndetatel, aga täna see on ammu tabu. Sellega on nii lihtne vahele jääda.
See silkariteema. Tõepoolest seda kasutatakse, ka kummitihenditel, muideks, ning muidugi ka seal, kus tihendit pole üldse ette nähtud.
Ja silikoni tööde puhul, kus mingit kolm nurka suht lollakalt kokku jooksevad, mõnikord VÕIB asi uuesti tilkuma jääda. Siis tuleb see töö loomulikult uuesti teha ja ettevõtte kulul. Ehk tavaline garantiikeiss. Ja see ON normaalne, kui sa liimid 100 mootorit silikooniga kokku, siis 1 neist jääb lekkima. Paraku. Ja selle ühe tasuta uuestitegemine on juba hinda sisse kirjutatud ja ülejäänud 99 maksavad selle kinni.
See, et silkarit palju oli, no poogen, see viga ei põhjusta. Palju võid putru ei riku, vaid on lihtsalt raiskamine.
Hort. Seal on küll mingi perse juhtunud. 92 kraadist tõesti MB ei kasuta ja üleüldse on tal ehitus kuidagi teisem, kui sel Gatesil (mis originaalis tal küljes. Netipoed müüvad seda sellise hinnaga., silberis on sama mingi 35€).
Sel juhul ma oleks võtnud kõne neile, saatnud pildid, jutt juures, et mul läks auto rootsis keema ja kulud on sellised ja sellised. Treilaarve, uus remondiarve, minu takso, kõik jutud.
Makske kinni. Tegu on ju veel kalli ja üliheas korras haruldase masinaga ka, mitte mingi 300€ se rondiga väljapressimiskeiss. (aga need vist ei tee enam kindlustuspettusigi mitte)
Ja maksavad. Kes ikka tahab oma kohta seda teksti tarbijakaitsest või fng Kuuuurijast vaadata.
Seega, olege nendega pisut julgemad vaidlema. AGA ENNE seda, kui foorumisse mingi jama kirjutate.
Kirjutada võib siis, kui nendepoolset lahendust pole konkreetse nõude peale tulnud ja kunde on julmalt üle lastud.
Kahe naabrimehe lihttüli puhul on ju samuti, et kõigepealt proovime omavahel lahendada ja siis alles kõik kellad helisema.
Muidugi, mingid sellised teemad, kus kundel on remondikohas katuseantenn pihta pandud või uksele mõlk tehtud, on ettevõtte poolt lihtsalt lahendatavad - pea igas putkas on täna töökoja sissesõidul + sees kaamerad.
On olnud juhus, kus kunde tuleb mõlkis esikapotiga õlivahetusse ja pärast auto kättesaades tal probleem, et näe, kapott mõlkis, lasite tõstukukse peale kukkuda. (eks see "mõte" tekkis tal kodus, kui titt ukse autole peale tõmbas)
FILMIL oli ilusti näha, kus vanaeit juba tuli mõlkis kapotiga.
Häbi oli tal küll, kui filmi vaatas (ja ühtlasi teada sai, et tõstukuks käib elektriga ja ei kuku üldse kunagi kuhugi.)
Just tried, noh...
Niit, nii ja naa on nende asjadega.
Terv. 20a varuosa ja meistrikogemusega
h.
Mingi jama edaspidi kellegi - mulle PS ja vaatame, mis teha annab. Vaielda ma nendega oskan.
P.S. Ma ei maga ei Lesveni ega Hortiga ega isegi ühegi mehega mitte. Naisega vahest juhtub...
.
Kuna ma olen umbes 100 aastat töötanud igasugu remondiettevõtetes ja mul hetkel igav, siis lausuks paar sõna nende kaitseks.
Sest ise neid ju kohal pole ja paar keissi ju tundub, et hetkel on.
Lesven. Arvel varuosakoode ei näidata juba ammu, see on selleks, et kunde, kes numbreid tunneb, ei hakkaks naabrimehega saunaõlle taga kisklema, kes kuskilt midagi odavamalt sai. Noh, üks käis NÄITEKS Audis ja teine Forsis, mis on mõnes mõttes ju konkurendid. Või üldse saadab Wolfsburgi meili, et mis TEIL see junn maksab. Aga MINA olen kliendile ju hinnapakkumise teinud, tema on nõus olnud ja pärast pole mõtet plõksida, kui ta linnapealt odavama asja leidis.
Seega see jagaja otsa tihend - see ei pruugi keissi tekitada; lihtsalt ladu on mingi tootekoodi nimetuseks kirjutanud selle jagaja tihendi, kuigi sama võib vabalt olla ka näiteks mingi nukasimmer. Lihtsalt see jagajavärk käis laost esimesena läbi ja nüüd jooksebki see nimetus elu lõpuni kõigile arvetele, kus seda toodet müüdi. See on suht tavaline. Ja see on ka täna tavaline, et ilmaasjata mingit jama arvele ei kirjutata. Seda tehti vblla metsikutel 90ndetatel, aga täna see on ammu tabu. Sellega on nii lihtne vahele jääda.
See silkariteema. Tõepoolest seda kasutatakse, ka kummitihenditel, muideks, ning muidugi ka seal, kus tihendit pole üldse ette nähtud.
Ja silikoni tööde puhul, kus mingit kolm nurka suht lollakalt kokku jooksevad, mõnikord VÕIB asi uuesti tilkuma jääda. Siis tuleb see töö loomulikult uuesti teha ja ettevõtte kulul. Ehk tavaline garantiikeiss. Ja see ON normaalne, kui sa liimid 100 mootorit silikooniga kokku, siis 1 neist jääb lekkima. Paraku. Ja selle ühe tasuta uuestitegemine on juba hinda sisse kirjutatud ja ülejäänud 99 maksavad selle kinni.
See, et silkarit palju oli, no poogen, see viga ei põhjusta. Palju võid putru ei riku, vaid on lihtsalt raiskamine.
Hort. Seal on küll mingi perse juhtunud. 92 kraadist tõesti MB ei kasuta ja üleüldse on tal ehitus kuidagi teisem, kui sel Gatesil (mis originaalis tal küljes. Netipoed müüvad seda sellise hinnaga., silberis on sama mingi 35€).
Sel juhul ma oleks võtnud kõne neile, saatnud pildid, jutt juures, et mul läks auto rootsis keema ja kulud on sellised ja sellised. Treilaarve, uus remondiarve, minu takso, kõik jutud.
Makske kinni. Tegu on ju veel kalli ja üliheas korras haruldase masinaga ka, mitte mingi 300€ se rondiga väljapressimiskeiss. (aga need vist ei tee enam kindlustuspettusigi mitte)
Ja maksavad. Kes ikka tahab oma kohta seda teksti tarbijakaitsest või fng Kuuuurijast vaadata.
Seega, olege nendega pisut julgemad vaidlema. AGA ENNE seda, kui foorumisse mingi jama kirjutate.
Kirjutada võib siis, kui nendepoolset lahendust pole konkreetse nõude peale tulnud ja kunde on julmalt üle lastud.
Kahe naabrimehe lihttüli puhul on ju samuti, et kõigepealt proovime omavahel lahendada ja siis alles kõik kellad helisema.
Muidugi, mingid sellised teemad, kus kundel on remondikohas katuseantenn pihta pandud või uksele mõlk tehtud, on ettevõtte poolt lihtsalt lahendatavad - pea igas putkas on täna töökoja sissesõidul + sees kaamerad.
On olnud juhus, kus kunde tuleb mõlkis esikapotiga õlivahetusse ja pärast auto kättesaades tal probleem, et näe, kapott mõlkis, lasite tõstukukse peale kukkuda. (eks see "mõte" tekkis tal kodus, kui titt ukse autole peale tõmbas)
FILMIL oli ilusti näha, kus vanaeit juba tuli mõlkis kapotiga.
Häbi oli tal küll, kui filmi vaatas (ja ühtlasi teada sai, et tõstukuks käib elektriga ja ei kuku üldse kunagi kuhugi.)
Just tried, noh...
Niit, nii ja naa on nende asjadega.
Terv. 20a varuosa ja meistrikogemusega
h.
Mingi jama edaspidi kellegi - mulle PS ja vaatame, mis teha annab. Vaielda ma nendega oskan.
P.S. Ma ei maga ei Lesveni ega Hortiga ega isegi ühegi mehega mitte. Naisega vahest juhtub...
.