17-05-2017, 09:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-05-2017, 09:59 AM ja muutjaks oli Ogadik.)
Ma ei kogu mingit populaarsust remontijate seas oma järgneva postitusega, see pole ka eesmärk, aga antud juhul tekib ikka kahtlus kas remondikohtades tehakse tööd heaperemehelikult, st kas leitakse parim või lihtsalt kergem lahendus.
Paljudes remondikohtades ei lasta auto juurde tööde käigus, mis on ka mõneti arusaadav. Aga see eeldab usaldust kasutatavate töövõtete osas. Kui töö käigus selgineb, nagu antud juhul, et mõni tihend vajab vahetust aga seda pole saada siis tuleks klienti sellest teavitada mitte "silikoonida". Remontijal peaks olema eelnev kogemus ja oskus ette näha teatavaid asjaolusid ja eeldatavasti vahetust vajavaid detaile nagu tihendid jne (selle eest neile ju tasutakse). Minu kogemusel on vaja alati kõik tööd detailselt kooskõlastada. Ettearvamatute asjaolude lahendamiseks ongi kliendil õigus tagasi pöörduda oma murega ja sel juhul näitab remonti teostava ettevõtte usaldusväärsust selle olukorra lahendamise oskus. Autot projekteerinud insenerid on küllalt aega kulutanud, et autosõlmad selliselt välja töötada, et need ka vastu peaks. Kui need sõlmed asendada või ümberehitada ei ole enam tegemist algse lahendusega. Auto ei pea lekkima õli peale remonti.
Autofoorum on üks võimalus oma kogemusi remondiettevõtetega jagada, muidugi mitte mustata.
Paljudes remondikohtades ei lasta auto juurde tööde käigus, mis on ka mõneti arusaadav. Aga see eeldab usaldust kasutatavate töövõtete osas. Kui töö käigus selgineb, nagu antud juhul, et mõni tihend vajab vahetust aga seda pole saada siis tuleks klienti sellest teavitada mitte "silikoonida". Remontijal peaks olema eelnev kogemus ja oskus ette näha teatavaid asjaolusid ja eeldatavasti vahetust vajavaid detaile nagu tihendid jne (selle eest neile ju tasutakse). Minu kogemusel on vaja alati kõik tööd detailselt kooskõlastada. Ettearvamatute asjaolude lahendamiseks ongi kliendil õigus tagasi pöörduda oma murega ja sel juhul näitab remonti teostava ettevõtte usaldusväärsust selle olukorra lahendamise oskus. Autot projekteerinud insenerid on küllalt aega kulutanud, et autosõlmad selliselt välja töötada, et need ka vastu peaks. Kui need sõlmed asendada või ümberehitada ei ole enam tegemist algse lahendusega. Auto ei pea lekkima õli peale remonti.
Autofoorum on üks võimalus oma kogemusi remondiettevõtetega jagada, muidugi mitte mustata.
Cl55 AMG