12-05-2017, 11:35 AM
Tere,
Kui kat töötab, siis lihtne lahendus plärina vastu on kruvi läbi keerata ja viisakam kat lahti lõigata kinnitada ja uuesti kokku keevitada. Ilmsest saab sealset sõela ka selle toimingu käigus veidi puhastada.
Universaali kati puhul oleks ilmselt vaja mõlemad vahetada, muidu gaasidel on väljavoolud erinevad ja ei usu, et mootori töö ühtlusele see hästi mõjuks.
Ühes teistes teemades on need universaal katid seoses ühe 500e`ga teemaks olnud ja seal vist vahetaja selle kooslusega lõpuks rahul ei olnud.
Herki
Kui kat töötab, siis lihtne lahendus plärina vastu on kruvi läbi keerata ja viisakam kat lahti lõigata kinnitada ja uuesti kokku keevitada. Ilmsest saab sealset sõela ka selle toimingu käigus veidi puhastada.
Universaali kati puhul oleks ilmselt vaja mõlemad vahetada, muidu gaasidel on väljavoolud erinevad ja ei usu, et mootori töö ühtlusele see hästi mõjuks.
Ühes teistes teemades on need universaal katid seoses ühe 500e`ga teemaks olnud ja seal vist vahetaja selle kooslusega lõpuks rahul ei olnud.
Herki