03-05-2017, 03:08 PM
Tänan väga innustamise eest, kuna motivatsiooni tundub, et läheb mersuga ikka vaja. Mercedes-Benz-usku pööras mind minu isa, kes alati mersudega sõitnud ja meelest ei lähe ikka kunagi see kuidas tatina kõrvalistmel istusin ja isa W140'ga käigukangi asendisse "2" tõmbas ja kickdowniga rehvisuitsu saatel hoovist minema startis. Peale seda kui peres kõik Mercedesed, siis enam muud ei taha. Järjest rohkem hakkab meeldima vanatehnika ja see kuidas need ehitatud on. Kuna eriti veel kogemusi ei ole, sest olen vaid 22-aastane, siis käibki kõik google'i abiga. Samuti ei leia WIS/ASRA'st W116 kohta mitte mingeid manuaale. Ei tea kas nii vanu dokumente siis sinna pole laetud. Mercedes on Austraalias tõesti midagi suursugust ja kui olen hoovipeal autot remontinud, siis nii mõnigi vanem mees on mööda kõndides peatunud ja küsinud luba autot vaadata ja uurinud mis plaanid temaga on ning ainult takka kiitnud.
Autost siis ka. Niiväga projekt ta ei ole, kuid mõtlen, et võiks siin selle kahe aasta jooksul auto ka megasquirti või vemsi peale aretada. Seda enam, et siin jätkub selliste asjade tegemiseks palju rohkem ressurssi ja eestis naljalt sellist raha ülikooli kõrvalt kokku ei aja. Seoses veel sellega, et see auto ikkagi korda teha ja enda omaks jätta olen ka mõlgutanud mõtteid auto eestisse saatmise peale, sest siin tema eest niikuinii väga palju raha ei saa. Parem jätaksin endale ja mis siis, et valetpidi rooliga, ongi teistmoodi. Eestis ei näe enam tänavapildis eriti W140 ja W126'gi rääkimata W116'st. Kõik sõltub loomulikult konteineri hinnast ja palju raha kõrvale pandud on.
Kolasin kõik online poed ja ebay läbi ja eraldi pingeregulaatorit tundub, et Austraalia pinnal ringi ei liigugi. Ebay pakkus saatmist usast, kuid see võtab aega ja tahaks natuke kiiremini asju ajada. Nagu ma aru saan, siis pingeregulaatoris kuluvad ära harjad ja ei ulatu enam võlli vastu. Kiirem lahendus oleks ehk uued harjad osta ning vanade asemele joota. Proovin leida aega, et paari päeva jooksul nüüd regulaator maha võtta ja vaadata mis seisus teine on. Samas tuled ei tuhmu, voolu tundub nagu oleks küll ja veel.
Aga päikest Eestisse senikauaks!
Autost siis ka. Niiväga projekt ta ei ole, kuid mõtlen, et võiks siin selle kahe aasta jooksul auto ka megasquirti või vemsi peale aretada. Seda enam, et siin jätkub selliste asjade tegemiseks palju rohkem ressurssi ja eestis naljalt sellist raha ülikooli kõrvalt kokku ei aja. Seoses veel sellega, et see auto ikkagi korda teha ja enda omaks jätta olen ka mõlgutanud mõtteid auto eestisse saatmise peale, sest siin tema eest niikuinii väga palju raha ei saa. Parem jätaksin endale ja mis siis, et valetpidi rooliga, ongi teistmoodi. Eestis ei näe enam tänavapildis eriti W140 ja W126'gi rääkimata W116'st. Kõik sõltub loomulikult konteineri hinnast ja palju raha kõrvale pandud on.
Kolasin kõik online poed ja ebay läbi ja eraldi pingeregulaatorit tundub, et Austraalia pinnal ringi ei liigugi. Ebay pakkus saatmist usast, kuid see võtab aega ja tahaks natuke kiiremini asju ajada. Nagu ma aru saan, siis pingeregulaatoris kuluvad ära harjad ja ei ulatu enam võlli vastu. Kiirem lahendus oleks ehk uued harjad osta ning vanade asemele joota. Proovin leida aega, et paari päeva jooksul nüüd regulaator maha võtta ja vaadata mis seisus teine on. Samas tuled ei tuhmu, voolu tundub nagu oleks küll ja veel.
Aga päikest Eestisse senikauaks!