10-04-2017, 11:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2017, 11:33 PM ja muutjaks oli jansa.)
Vahepeal oli nii, et naine käskis Mercedes-Benz ära müüa. Õnneks oli lisatingimus, et vähemaga ei tohi müüa kui raha on kulunud, seega olin üsna rahulik.
Nii ma teda siis müütasin ja tasapisi samal ajal 'harrastasin'.
Harrastasin talle uued pidurid. Klotsid-kettad-sadulad-torud, päris hea sai. Takkajärgi mõtlesin, et oleks võinud 116/126 eesmised vent kettad-sadulad siis juba panna, aga noh, läks praegu nii.
Siis harrastasin külge ägeda retro-spoileri, mis on küll zenderi klaasplastist piraatkoopia ja pärit Venemaalt, aga päris ok näeb välja. Passisin seda kohe teibi abil külge.
Siis harrastasin ette us-tuled. Tulid vist ungarist või kuskilt sealt. Üldiselt olen enamus kraami saksa ebay kaudu leidnud, nii ka need. Reflektorid neile on tšehhi päritolu, e-kirjade ja vihuga ning näitavad enamvähem.
Tühja-tähja on veel ostetud- tahhoka signaali õigekskeeraja usast (kuskil siin foorumis lingiti ja mõtlesin proovida. Eriti lihtsalt kätte ei tulnud, see firma nimelt ei shipi Eestisse, tuli soome sõbra kaudu), üks uksetasku oli katki, see nats häiris, leidsin Belgiast ilusa ja siis Riia linnast Momo M40 rooli. Mul oli vahepeal üks tilluke 'rallirool' ka, aga see oli nii tilluke ja jäme, et varjas kõik kellad ära. M40 on nati väiksem kui originaal ja kellad jäävad näha.
Mingi aeg kui lumi maha tuli, harrastas keegi teine ka mu mersut, tegi kuidagi juhiukse lömmi. Kurjategija jäi tabamata, lömmi lükkasin seest jalaga välja. Liistu sirgestasin näpitsate abil.
Tegelikult läheb see auto üldise immitsaga kokku isegi.
Siis käisime talverallil jälle.
Auto käitus hästi, ära midagi ei kukkunud, benssu läks rajult (hea auto pidigi palju võtma). Aga karpa-asi jäi ikka kripeldama, rääkisin Hannesega ja kammisin ebaid ja kirjutasin sakslastega kirju ja täna saabus siis selline asi:
See on siis põhim. uus solex 4a1 32/44. Järgmine nädal peaksin ka kolle vahele käiva tihendi kätte saama ja siis proovime külge. Vaatame, mis saab :)
Nii ma teda siis müütasin ja tasapisi samal ajal 'harrastasin'.
Harrastasin talle uued pidurid. Klotsid-kettad-sadulad-torud, päris hea sai. Takkajärgi mõtlesin, et oleks võinud 116/126 eesmised vent kettad-sadulad siis juba panna, aga noh, läks praegu nii.
Siis harrastasin külge ägeda retro-spoileri, mis on küll zenderi klaasplastist piraatkoopia ja pärit Venemaalt, aga päris ok näeb välja. Passisin seda kohe teibi abil külge.
Siis harrastasin ette us-tuled. Tulid vist ungarist või kuskilt sealt. Üldiselt olen enamus kraami saksa ebay kaudu leidnud, nii ka need. Reflektorid neile on tšehhi päritolu, e-kirjade ja vihuga ning näitavad enamvähem.
Tühja-tähja on veel ostetud- tahhoka signaali õigekskeeraja usast (kuskil siin foorumis lingiti ja mõtlesin proovida. Eriti lihtsalt kätte ei tulnud, see firma nimelt ei shipi Eestisse, tuli soome sõbra kaudu), üks uksetasku oli katki, see nats häiris, leidsin Belgiast ilusa ja siis Riia linnast Momo M40 rooli. Mul oli vahepeal üks tilluke 'rallirool' ka, aga see oli nii tilluke ja jäme, et varjas kõik kellad ära. M40 on nati väiksem kui originaal ja kellad jäävad näha.
Mingi aeg kui lumi maha tuli, harrastas keegi teine ka mu mersut, tegi kuidagi juhiukse lömmi. Kurjategija jäi tabamata, lömmi lükkasin seest jalaga välja. Liistu sirgestasin näpitsate abil.
Tegelikult läheb see auto üldise immitsaga kokku isegi.
Siis käisime talverallil jälle.
Auto käitus hästi, ära midagi ei kukkunud, benssu läks rajult (hea auto pidigi palju võtma). Aga karpa-asi jäi ikka kripeldama, rääkisin Hannesega ja kammisin ebaid ja kirjutasin sakslastega kirju ja täna saabus siis selline asi:
See on siis põhim. uus solex 4a1 32/44. Järgmine nädal peaksin ka kolle vahele käiva tihendi kätte saama ja siis proovime külge. Vaatame, mis saab :)