Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
190E 2.8 M104 1992 ja W116 280SEL Austraalia - Paul
#41
Kuna mu teema siin foorumis väga aktiivne ei ole, siis otsustasin, et ehk ei hakka ka päris uut teemat tegema. Nimelt olen tulnud mõneks ajaks töö- ja puhkusreisile Austraaliasse ning võtnud siit ligi ka oma esimese S-klassi. Lugu algas kui silmasin kohalikus Facebooki ostu-müügi grupis Mercedest, ei jäänud pikemalt peatuma kuna hoidsin silma peal parasjagu W124'del ja W202'del. Hinnaks oli siis $500. Umbes nädalake hiljem nägin teda uuesti ja hinnaks juba kõigest $350. Hakkasin asja veidi lähemalt uurima ning selgus, et auto on kaks aastat starteri vea tõttu seisnud ja pool sellest ajast farmis väljas puu all. Kohale jõudes oli pilt päris nutune, kuid teades, et Mercedesel vaatad ikka kõigepealt kere ja siis alles tehnikat, tuli tehing ikkagi ära teha. Kuna auto asus kodust umbes 50km kaugusel ning "nööriga" autot Austraalias pukseerida ei tohi, pakkus farmer välja täitsa niisama laenata oma sõbra autotreilerit. Väike Mitsubishi, mis väga illegaalselt suurt käru ja rasket Mercedest vedama pidi hakkama, ei teinud peale käru õigesti balansseerimist, aga teist nägugi ning sõit võis alata. Peale esimest pesu tuli välja üks väga korralik auto, superilusa nahksisu ning uskumatult korraliku kere. Nii imelik kui see ka ei ole, siis autod Austraalias ei roosteta. Ka W210’d näevad kõik välja nagu tehasest tulnud. Murekohaks on siin hoopis pleekimine ning ka minu W116’el on kapotilt lakk peaaegu täiesti maha pleeking ning ka mujal pleekimise jälgi. Esimese asjana sai ostetud aku ning vaadatud kuhu voolud jõuavad ja kuhu mitte. Esimeseks probleemiks sai sodist kinni jäänud kütusepump. Kakkusin välja ka bensiinipaagi ning pesin ja loputasin puhtaks. Tellisin kohe ebay kaudu uue pumba ning filtri. Veel ilma kütuseta võtit keerates tuli välja positiivne uudis, et starteril ei olegi miskit viga ning ajab vaevaliselt, kuid siiski mootorit ringi. Võtsin maha küünlad ning kontrollisin kas kõigis ka säde sees, tuli välja, et säde on superilus ning proovisin eetriga kas mootor ka pauku teeb. Käivitades turtsatas masin kohe käima ning käis oma sekundid kuniks eeter kollektorist otsas. Järgmiseks tuli välja, et veepump ei käi ringi ja on kinni jäänud. Selleks võtsin maha radiaatori ning ventilaatori, sest M110 mootoril on ventilaator veepumba rulli otsas, natuke meelitades hakkas pump jälle vabalt ringi käima. Tekst sai pikk, aga siiamaani me vanakese elluäratamisega jõudnud oleme. Ees on veel kütusepump, filter ja paak tagasi panna, kõik pidurid üle vaadata ja õhutada ning õliga uuesti täita. Samuti tuleb vahetada kõik vedelikud ja ehk siis näebki juba kuidas auto omal jõul liigub. Natuke pildimaterjali ka siia ning sõber on tegemas kogu üritusest ka videoseeriad. Tänud selle eest Ericule ning abimees Androle.

Selliste piltide põhjal sai teda vaatama mindud.

[Pilt: 17425906_1839714862983629_4145987004063094323_n.jpg]
[Pilt: 17426196_1839714839650298_7078436627160112818_n.jpg]
[Pilt: 17498499_1839714852983630_7570444272026946181_n.jpg]

Transportimise hetkel.

[Pilt: IMG_1267.PNG]

Ja pärast esimest pesu. Üritan veel sisust ka paremaid pilte teha.

[Pilt: IMG_1277.JPG]
[Pilt: IMG_1276.JPG]
[Pilt: IMG_1275.JPG]
[Pilt: IMG_1278.JPG]
[Pilt: IMG_1283.JPG]
[Pilt: IMG_1279.JPG]

Ja loomulikult igas õõnsuses kimbutavad ka poole käelaba suurused ämblikud, mis teeb projekti kohe palju põnevamaks.

[Pilt: IMG_1287.jpg]
Vasta


Sõnumeid selles teemas
RE: W201 190E 1.8 1992 - Paul - Autor: Paul - 29-03-2014, 12:43 PM
RE: W201 190E 1.8 1992 - Paul - Autor: nostromo - 29-03-2014, 01:32 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: Paul - 16-05-2016, 08:49 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: arts24h - 16-05-2016, 09:02 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: Werewolf - 16-05-2016, 09:13 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: TonyT - 16-05-2016, 10:02 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: renkss - 16-05-2016, 10:17 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: Werewolf - 17-05-2016, 08:30 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: v6sa - 18-05-2016, 08:52 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: arts24h - 17-05-2016, 10:14 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: v6sa - 17-05-2016, 02:05 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: 92S500 - 17-05-2016, 10:27 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: TonyT - 17-05-2016, 01:33 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: sm. pelle - 18-05-2016, 07:29 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: hents99 - 18-05-2016, 08:57 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: arts24h - 18-05-2016, 10:08 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: renkss - 18-05-2016, 08:45 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: Paul - 22-05-2016, 11:34 PM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: TonyT - 23-05-2016, 07:25 AM
RE: W201 190E 1.8->2.8 1992 - Paul - Autor: Paul - 23-05-2016, 10:39 AM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 02-06-2016, 01:47 AM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Rainiskoop - 02-06-2016, 11:29 AM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 02-06-2016, 12:43 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Rainiskoop - 02-06-2016, 01:09 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 02-06-2016, 03:25 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: arts24h - 02-06-2016, 08:10 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 13-06-2016, 02:04 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: 124STD - 13-06-2016, 02:50 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 13-06-2016, 03:44 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 13-09-2016, 02:44 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: v6sa - 13-09-2016, 02:56 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: coollaager - 13-09-2016, 08:41 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 13-09-2016, 09:24 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 02-01-2017, 01:08 AM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: arts24h - 02-01-2017, 07:45 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 03-01-2017, 03:26 AM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: v6sa - 03-01-2017, 12:33 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 03-01-2017, 08:46 PM
RE: 190E 2.8 M104 1992 - Paul - Autor: Paul - 13-01-2017, 01:07 AM
RE: 190E 2.8 M104 1992 ja W116 280SEL Austraalia - Paul - Autor: Paul - 07-04-2017, 01:44 PM

Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 9 6,945 10-06-2024, 06:06 AM
Viimane postitus: Karl
  MB 190E 2,0B 1983 secman 50 24,283 23-02-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: secman
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 12,177 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  MB 500E 1992 - evilman evilman 125 117,336 23-09-2018, 11:17 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes benz ce420,1992,berg berg 157 164,479 22-04-2018, 10:20 AM
Viimane postitus: berg
  MB 280SEL 350 ,W108, 1972 Kuldar 8 10,038 21-03-2016, 08:45 PM
Viimane postitus: berg
  Minu 190E 2.5-16V 89.a Kuldar 37 35,898 23-08-2015, 10:31 PM
Viimane postitus: hents99
  W124, CE 230, 1992 - Icecube icecube 39 36,639 16-04-2013, 09:44 AM
Viimane postitus: icecube
  MB 300TD 1992, janek126 janek126 45 51,892 25-11-2012, 08:17 PM
Viimane postitus: janek126
Wink MB 500 SEL, 1992, W140 - Marten Marten 64 77,405 15-11-2012, 10:55 PM
Viimane postitus: Karl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne