25-03-2017, 11:04 AM
Kui pidurid kokku paned, siis määri kolvid ja välimine tihend seestpoolt mingi kuumakindla määrdega kokku, et niiskus väljast kolvi ligi ei pääsex. Ära ainult kolvi alumist poolt määrdega kokku tee, et see pidurivedelikku ei reostax, külgedelt peax sisemine tihend paigaldamisel määrde väljaspool hoidma, nii et küljed võid näpuga määrdega pea lõpuni kokku määrida. Ühtlasi teeb määre kolbide paigalduse veidi lihtsamax.
PS! Kui tagumiste supportite kolbide pind on väga kahjustatud ja roostes, tulex need välja vahetada, kuna tagumised kolvid liiguvad vähem ja roostetavad kiiremini kinni. Kolvid ise maxavad vist umbes 10 EUR-i tükk, nii et igal juhul odavam variant kui iga aasta taas supporteid lahti kiskuda ja roostet kolbidelt maha nühkida.
PS2! Kui on plaanis suvel ka ringrajal käia, siis tulex kohe mingi kangem pidurivedelik kasutusele võtta näitex ATE Super Blue või Motul RBF 600/ Motul RBF 660. Vastasel juhul on näitex Audru rajal juba esimese või teise ringi lõpux pidurid kadunud. Ühtlasi võix siis ka mingid veidi kangemad piduriklotsid paigaldada.
PS! Kui tagumiste supportite kolbide pind on väga kahjustatud ja roostes, tulex need välja vahetada, kuna tagumised kolvid liiguvad vähem ja roostetavad kiiremini kinni. Kolvid ise maxavad vist umbes 10 EUR-i tükk, nii et igal juhul odavam variant kui iga aasta taas supporteid lahti kiskuda ja roostet kolbidelt maha nühkida.
PS2! Kui on plaanis suvel ka ringrajal käia, siis tulex kohe mingi kangem pidurivedelik kasutusele võtta näitex ATE Super Blue või Motul RBF 600/ Motul RBF 660. Vastasel juhul on näitex Audru rajal juba esimese või teise ringi lõpux pidurid kadunud. Ühtlasi võix siis ka mingid veidi kangemad piduriklotsid paigaldada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!