28-02-2017, 02:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-03-2017, 08:49 PM ja muutjaks oli expo.)
nonii, mingi pool aastat möödas viimasest postitusest ja ei edenud müük ning samuti käis auto vahepeal keevituses - kundepoolne esimene tagasillakinnitus andis järgi ning sai lastud see Jõhvi ligidal teise mersuhuvilise poolt ära keevitatud 3mm metallist.
praeguse seisuga on auto garaažis, M102 2.0 87kW mootor on koos 4spd manuaalkastiga vahelt välja tõstetud ning nädala lõpuks võib loota OM603 NA hääli.
nüüd ka esimesed fotod konkreetsest autost
![[Pilt: 20170221_104949456_iOS.jpg]](https://www.upload.ee/image/6744681/20170221_104949456_iOS.jpg)
kuna me ei saanud kardaani kasti küljest lahti, siis tõstsime mootori, kasti ja esimese poole kardaanist ühes tükis välja. poldid olid nii kõvasti kinni, et ühe võtme lõhkusime ära ja teine hakkas üle käima. ketaslõikur aitas hädast välja
![[Pilt: 20170221_103700235_iOS.jpg]](https://www.upload.ee/image/6744678/20170221_103700235_iOS.jpg)
kuna väljalase ja kardaan on parasjagu eest koristatud, siis sai otsustatud ka põhja alt rooste ära kaotada ja mastiksiga katta.
pindmisest roostest ka üks kollaaž
![[Pilt: roostekollaa_1.png]](https://www.upload.ee/image/6744711/roostekollaa_1.png)
foto kõige magusamast - OM603 N/A mootor.
![[Pilt: IMG_1841.JPG]](https://www.upload.ee/image/6744766/IMG_1841.JPG)
muidugi süda ihkab turbot, aga rahakott lubab vabalthingavat. niipea kui mootor esimest korda mu sinise W124 aiste vahel lõõrid puhtaks köhib, suunan tähelepanu kerele ja veermikule.
PS! Fotode lisamisel teemasse ja nende parema eksponeerimise tarvis võib mulle nõuandeid jagada
praeguse seisuga on auto garaažis, M102 2.0 87kW mootor on koos 4spd manuaalkastiga vahelt välja tõstetud ning nädala lõpuks võib loota OM603 NA hääli.
nüüd ka esimesed fotod konkreetsest autost

![[Pilt: 20170221_104949456_iOS.jpg]](https://www.upload.ee/image/6744681/20170221_104949456_iOS.jpg)
kuna me ei saanud kardaani kasti küljest lahti, siis tõstsime mootori, kasti ja esimese poole kardaanist ühes tükis välja. poldid olid nii kõvasti kinni, et ühe võtme lõhkusime ära ja teine hakkas üle käima. ketaslõikur aitas hädast välja
![[Pilt: 20170221_103700235_iOS.jpg]](https://www.upload.ee/image/6744678/20170221_103700235_iOS.jpg)
kuna väljalase ja kardaan on parasjagu eest koristatud, siis sai otsustatud ka põhja alt rooste ära kaotada ja mastiksiga katta.
pindmisest roostest ka üks kollaaž
![[Pilt: roostekollaa_1.png]](https://www.upload.ee/image/6744711/roostekollaa_1.png)
foto kõige magusamast - OM603 N/A mootor.
muidugi süda ihkab turbot, aga rahakott lubab vabalthingavat. niipea kui mootor esimest korda mu sinise W124 aiste vahel lõõrid puhtaks köhib, suunan tähelepanu kerele ja veermikule.
PS! Fotode lisamisel teemasse ja nende parema eksponeerimise tarvis võib mulle nõuandeid jagada
