15-02-2017, 11:04 AM
(15-02-2017, 02:39 AM)Oliver.L Kirjutas: ...
Kas halb nö. sissesõit, uuest peast ei või hiljem kuidagi kütusekulus kajastuda? Uit mõte tekkis just. Mis targemad kostavad?
Siis peaks mootoris olema kas tavapärasest suurem hulk karterigaase või ebaühtlane etteanne. Süütesüsteemi ei tohiks sissesõit kuidagi mõjutada. Küll oskab iga süütamatajäänud silindritäis isukalt kütust haugata. Ning see ei paista juhiistmele kuidagi välja, kuna liigub ju küll. Tõsi, kehvasti töötav silinder on ka küünlast näha peale mõnetuhandest läbisõitu.
Kõik mootorid on ökonoomseimad selles pöördemomendivahemikus, kus pöördemomendi graafik hakkab pöörama laugemaks. On kellegi selle paja pöördemomendi kõverat näidata? Pelga võimsuse kõveraga pole midagi teha.