MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo (/showthread.php?tid=44035) |
MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - soo - 17-10-2016 Taaskord jõudsin otsaga tagasi MB märgi juurde. Eelmise Mercedes-Benz vahele mahtusid Range Rover ja üks vanem A8, aga midagi pole teha, kuidagi ikka kipitab hõbetähe suunas... Naisel oli kindel soov maastur soetada - GL'i proovisime, aga ei meeldinud. Seejärel sai kõik vähegi viisakamad müügisolevad Cayenne'd läbi käidud. Üks meeldis, aga kontrollis osutus väga käest lastud eksemplariks. Olin pisut nõutu ja ei osanud enam millegi suunas vaadata. Mõned nädalad tagasi tekkis Silberautosse müüki üks mõistliku hinnaga 2010a facelift S500L ja juba järgmine päev olin krõpsti ukse taga. Argument naisele oligi just LANG versioon, et kui laps suuremaks kasvab, siis ei ulatu jalgadega vastu seljatuge toksima. Lisaks oli oluline faktor nelikveo olemasolu. Proovisõit tehtud. Auto meeldis. Käisipidur andis veateate ning mootori kett klõbises jubedalt külmkäivitusel. Lubati Silberauto poolt korda teha. Tänaseks olen juba poolteist nädalat autoomanik, aga masinat nägin viimati proovisõidul Ketivahetus pidavat väga ajamahukas olema... Õnneks anti vähemalt asendusauto, kuniks tööd tehtud. Mark: MERCEDES-BENZ Mudel: S 500 BLUEEFFICENCY L 4MATIC FACELIFT Esmane registreerimine: 08.10.2010 Registreerimine Eestis: 27.11.2012 Päritolu riik: Saksamaa Mootor: 4.7 (320 kW) Veoskeem: nelikvedu Käigukast: automaat Tippkiirus: 250 (km/h) Kütus: bensiin Kütusekulu maanteel: 7.6 (l/100 km) Keskmine kütusekulu: 9.9 (l/100 km) Kütusekulu linnas: 13.9 (l/100 km) VIN kood: WDD2211941A368515 Kütusekulu numbrid tunduvad pisut väheusutavad, aga eks siis saab varsti ehk näha. Kuna autot pole veel kätte saanud, siis üks internetist varastatud pilt varasemast müügikuulutusest RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - Mike22 - 17-10-2016 Väga ilus ja lisad RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - nostromo - 18-10-2016 Ilus lisaderohke S ja traktoritele vahelduseks bensukas RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - rraivo - 18-10-2016 W221 on Ja L kere on ka üleprahi värk. Kuigi, sõltuvalt lapsetoolist, võib tal õnnestuda jalgadega esimesi seljatugesid nühkida, tean seda omast käest RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - v6sa - 18-10-2016 (18-10-2016, 08:58 AM)rraivo Kirjutas: W221 on Kinnitan, need jupsid võivad ulatuda üllatavalt kaugele Aga muus osas avaldan kaastunnet kaaskannatajale. See haigus, mis põhjustab remontivajavate autode ostmist, on ravimatu Küsime paar kohatut küsimust ka. Palju LRB on haagisemassideks loosinud? Kas läbilaadimisvõimalus on ainult läbi tagaistme käetoe avas oleva lisaluugi? Ühtlasi esitan käesolevaga avalduse proovisõiduks. RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - soo - 20-10-2016 (18-10-2016, 10:03 AM)v6sa Kirjutas: Küsime paar kohatut küsimust ka. Küll ma nuputasin, mis asi see LRB on... Aga piduritega haagis võib olla kuni 2100kg. Istme seljatoed alla ei käi, seega jah, ainult läbi käetoe ava - pikemate asjade vedamine seega välistatud. A8-ga oli sama probleem, siis pikemaid asju tuli cabrioga vedada, seal katus polnud piiranguks. Ega ma kade poiss pole, seega saab millalgi proovisõitu ka täitsa nuputada. Hetkel auto endiselt veel Silberis ketivahetuses. Loodetavasti uue nädala alguses saab kätte. Peab ikka keeruline töö olema, et üle kahe nädala tehakse Hetkel vuran ringi Silberi poolt asenduseks antud sama aastakäigu S350-ga. No ei ole mina varem mugavama autoga sõitnud... Isegi ummikud ei aja närviliseks. Nüüd tekibki hea võrldusmoment S350 ja S500 vahel. V6 jääb maanteel möödasõitudel ikka pisut lahjaks. Linnas pole tal häda kedagi. Kahtlustan, et see uuema tüübi V8 võib isegi ökonoomsem olla. RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - arcar - 20-10-2016 (20-10-2016, 08:33 AM)soo Kirjutas:(18-10-2016, 10:03 AM)v6sa Kirjutas: Küsime paar kohatut küsimust ka. Keti vahetus peaks päeva töö olema,diisli v6 vähemalt.Ei tea midas see silber seal teeb.Lang on ikka väga hea,tarbin ise samuti langi aga masuudipressi ja tõesti S on ikkagi klass omaette A8 ei saa ligilähedalegi,7 seeria BMW on sama hea sõita aga jah S on klass omaette RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - soo - 27-10-2016 Käisin siis eile Silberautos uurimas, mis seisus see habemega autosoetamine on. Telefonitsi kippus asi jube segaseks jääma. Auto rippus lae all tõstuki peal, esimesed rattad alt ära ning kapotialune tühi. Mootor seisis lahtivõetuna kõrval. Selgus, et paaris silindris on kulumisjäljed sees (miskid sooned pidavat jooksma). Tõenäoliselt uut plokki vaja. Ähvardati variandiga, et ostavad auto tagasi. Aga nagu ei viitsiks uut ka jälle otsima hakata. Variant B on jagada Silberiga kulud pooleks ning mootor ikkagi korralikult ära teha. Lubati täna tagasi helistada, et mis otsusele maja sees jõutakse. Senimaani ilmselt minu kõige veidram auto-ost RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - Mike22 - 27-10-2016 Kas tõesti nii väiksel läbisõidul 2010a auto mootor ja kett võivad nii kuuluda Loodan, et kõik läheb hästi ja auto jääb omaniku kätte RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - soo - 27-10-2016 (27-10-2016, 03:13 PM)Mike22 Kirjutas: Kas tõesti nii väiksel läbisõidul 2010a auto mootor ja kett võivad nii kuuluda Loodan, et kõik läheb hästi ja auto jääb omaniku kätte No läbisõit nüüd päris nii väike ka pole - 224k on kellal. Tegemist uuema tüübi mootoriga. Vana 5.5 V8 tõenäoliselt pisut pommikindlam. Aga seda kahe turboga 4.7 V8-t hakati alles 2010 lõpu poole S-klassile peale panema. RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - Rolz - 27-10-2016 Nii sellel uuel 4,7L Bi-turbo mootoriga kui ka 5,5 N/A alguaasta mudelitel oli ketiliini probleemid. Ja kusagil 220-240 000 KM läheb check-engine põlema ja mootor maha, nii ongi. Ebay on plokke ja millegipärast turbosid ka täis, kuigi ma pole kuulnud, et turbod ka nõrgad oleks. RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - arcar - 27-10-2016 (20-10-2016, 09:39 AM)onu_siim Kirjutas: Ilmselt on hammasratas kulunud ning kogu selle kupatuse vahetuseks mootor maha. Mis päevatööst me räägime?pole veel kuulnud et hammaks oleks kulunud,ketid venivad välja.hammaks võib muidugi ka kulunud olla !Ma pole kuulnud,et keegi oleks hammakat vahetanud aga mine tea RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - hents99 - 28-10-2016 Kett ja hammakad vahetatakse ikka komplektis? RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - arcar - 28-10-2016 (28-10-2016, 10:02 AM)hents99 Kirjutas: Kett ja hammakad vahetatakse ikka komplektis?Minu teada mitte,sest juutuubis näitab ainult keti vahetust selle probleemi puhul,vasak kaan maha,kett lahti ,uus kett külge ja tõmbad vana ketiga uue peala ja voilaa.Ilmselt kui kett ikka juba lagiseb vahet pidamata siis ehk tuleks hammikas ka vahetada,LAs targemad seletavad ! RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - stihl - 28-10-2016 Loomulikult, kui hästi teha, vahetatakse kett ja hammakad paaris. Kui sa sõidad hommikust õhtuni ühe ja sama paari nahkkinnastega ja nii 10a järjest, miks arvad, et ainult kindad kuluvad ja rool mitte? Ja siis ongi nii, et nuka peal loksub kett 0,4mm, vända peal ka oma 0,6mm, ise venib 1mm juurde > nukk jääb väntvõllist juba 2mm maha, aju saab sellest aru ja checki viskabki põlema. Väljalase logiseb pisut veel sisselaske suhtes ka (seal on ilmselt tavalised hammakad) Aga mida teeb yuutuuber > ta võtab uue keti, tõmbab selle ülevalt vana ketiga sisse, saab nukad enam vähem paika, kustutab mootorivead ja on häppi. Saab feimi ja müüb veel auto siva maha ka. Mootorit maha võtma ei pea, sest ketikaant ja karteripõhja jne pole vaja ära võtta. ....... Järgmine vend saab veel 150k otsa sõita ja lasep kolakaga kogu asja kokku, sest kett hüppab lõpuks üldse üle. (tallad ju ka vahetamata, eksole) .... Kuna plokkide ja turboga ei juhtu klappide pähekäigul midagi > ebaysse müüki... RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - liiv - 28-10-2016 mul oli 2006a.223 000 km. 350-ga sama probleem aga 2007a.pidi see keti jama kadunud olema,sest hammasratas oli valest materjalist ja kulutas keti ära.Samas oli ka 4-nda silindril kulumisjäljed ning surve oli madalam. See pr.pidi olema lahendatud alates 2010a.mudelitel. Nüüd mul vahel 2012a.32000km.sõitnud mootor. http://www.auto24.ee/products/mootorid/mercedes-benz-e-350-3-5-v6-200-kw/1450144/?rhash=2db6 vana mootor esiotsast kõik vahetatud RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - MB Shop - 03-11-2016 Lisaks kulunud nuka ratastele lähevad korrektse vahetuse puhul veel käiku jooniselt nr10 ja nr20 (sisaldavad ketti), nr 130 ja nr 80 pingutid ja nr100, nr40, nr120, nr60, nr70 juhikud (viimased kolm väheolulised aga odavad) Et elu oleks huvitavam on sellel masinal neli nukkvõlli ja ka 4 nuka ratast. Kettide ja pudipadi hind hetkel Silberis 673€, nuka rattad 2828€. Iseenesest on see masendav et Daimler on endiselt hädas keti probleemidega samamoodi nagu oli M272/M273 balansivõlli ja keti kulumine kuni 2008 aastani. M278 kohta netis palju juttu kulunud ja häälekatest kettidest. Hääl enne ja pärast ketivahetust RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - soo - 14-11-2016 Eelmine nädal saabus siis 90k läbisõiduga mootor, mida nüüd kokku komplekteeritakse. Saab ilmselt ka uued ketid-pingutid ja Silberi poolse garantii. Lisaks ka hooldus, mis oleks niikuinii detsembris ees oodanud. Valmimise ajakava ei osatud täna veel öelda, aga selle nädala jooksul ise kätte saada veel ei looda... Leppisime kokku, et jagame pisut kulusid ning siis võiks ju saada üsna hea masin. Asendusautole olen selle ajaga jõudnud juba üle 1200km peale sõita. Hiljem tekib siis hea võrdlusmoment S350 vs S500. Hetkel hea meel selle üle, et ise ei ostnud tagaveolist V6 mootoriga varianti. Teravust napib, kütust võtab ilmselt rohkem, kui uuema tüübi V8 ning kulunud lamellidega on lumes ikkagi pisut keeruline. Tuleb siis loota, et pärast ei peaks pettuma selles kahekuulises ootamises RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - v6sa - 14-11-2016 (14-11-2016, 04:45 PM)soo Kirjutas: ... Kulunud lamelliga on iga mootoriga lumes keeruline. Ootan huviga võrdlust RE: MB W221 S500L 4matic 2010 - soo - JoonasJJ - 14-11-2016 (14-11-2016, 04:51 PM)v6sa Kirjutas:(14-11-2016, 04:45 PM)soo Kirjutas: ... Postitus nr. 1: (17-10-2016, 12:13 PM)soo Kirjutas: Veoskeem: nelikvedu Kasutaja "soo" viimane postitus preaguse seisuga: (14-11-2016, 04:45 PM)soo Kirjutas: Hetkel hea meel selle üle, et ise ei ostnud tagaveolist V6 mootoriga varianti. Teravust napib, kütust võtab ilmselt rohkem, kui uuema tüübi V8 ning kulunud lamellidega on lumes ikkagi pisut keeruline. Nelja vedava rattaga ehitab ikka oluliselt rohkem, kui RWD'ga. Ka rohkem kulunud rehv 4WD'l vs. parema mustriga rehvid ühe vedava teljega autol. Pole proovinud, aga usun, et korralik suvekas 4WD'l sõidab talvel juustu lamelli ühel vedaval teljel üle. |