12-01-2017, 08:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2017, 12:31 AM ja muutjaks oli Priit.)
Aitäh hoiatamast!
Ma ei tea, on see õige või mitte, aga mul nii külmalt kui soojalt ca 700 rpm tahhoka järgi ning rihm ei laperda kuidagi ja pinguti ei liigu silmaga nähtavalt mingitel pööretel. Probleemne tundub olema hoopis amordi ülemine puks, sellele vajutades saabub vaikus. Amort ise nõuab jõudu kokku vajutamiseks.
Kuna EPC-d lahti ei saa, küsin kas keegi teab - amordi ülemine kinnitus on tavalise poldiga - vint täies ulatuses. Kas see peabki nii olema, et puksi sees ei pea olema osaliselt sile polt või on tegemist vale poldiga? Polt tundub veidi lõdvalt puksi sisse istuvat, kuigi vint on väga ilus.
EDIT: Ise küsin, ise vastan - tegemist peabki olema tavalise otsast otsani keermestatud poldiga.
Ma ei tea, on see õige või mitte, aga mul nii külmalt kui soojalt ca 700 rpm tahhoka järgi ning rihm ei laperda kuidagi ja pinguti ei liigu silmaga nähtavalt mingitel pööretel. Probleemne tundub olema hoopis amordi ülemine puks, sellele vajutades saabub vaikus. Amort ise nõuab jõudu kokku vajutamiseks.
Kuna EPC-d lahti ei saa, küsin kas keegi teab - amordi ülemine kinnitus on tavalise poldiga - vint täies ulatuses. Kas see peabki nii olema, et puksi sees ei pea olema osaliselt sile polt või on tegemist vale poldiga? Polt tundub veidi lõdvalt puksi sisse istuvat, kuigi vint on väga ilus.
EDIT: Ise küsin, ise vastan - tegemist peabki olema tavalise otsast otsani keermestatud poldiga.
(11-01-2017, 09:46 PM)hellrix Kirjutas: Vaata, et hiljaks ei jää. Teatud pööretel hakkab rihm hullusti vibreerima kui amort läbi on. Ja tänu sellele lõhub mootori osasid. On olnud remondis minu juures sellised masinad millel kas roolivõimu pumba jalad purud või mootori otsakaas mõraline või rihmapinguti koos kinnituskeermega kaane küljest irdunud.
Mootori soojenedes pöörded muutuvad ja sellepärast kaobki tühikäigul lörin ära. Aga lisa mootoriruumist käega aeglaselt pöördeid ja jälgi rihma, näed ise kuidas see lappesse läheb.