03-01-2017, 08:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2017, 12:56 AM ja muutjaks oli Paul.)
Minul on 94 aasta M104 HFM ajuga ja el.pritsega. Õhutamist tegin nii, et võtsin pildil oleva vooliku otsast ära ja kuna termostaati mul enam seal kaane all vahel pole, siis kallasin niikaua peale kuni sealt välja hakkas tulema, on vist kõige kõrgem veesüsteemis ja siis kallasin niikaua kuni normi jäi. Teiseks vaatasin, et paisupaagi korgi tihend on juba oma aja ära elanud ja mingit rõhku küll kinni ei hoia. Kui suur roll sellel on ja kui palju rõhku üldse kork kinni hoidma peab, seda ma ei tea. Igatahes panin uue tihendi, kuid pole veel proovida saanud, sest pidurite alla panek osutus keerulisemaks kui oodatud ja tuleb natuke muudatusi teha voolikutega.
EDIT: Asi korras, siiski oli umbes radikas ning ilma termostaadita ka asi tööle ei hakanud, tänud Eerole kes vihjas, et termostaadita nad ei töötagi korralikult. Panin profülaktika mõttes uue termostaadi ning nüüd hoiab ilusti 87-90 kraadi. Soojema ilmaga peaks testima ka viskot, praegu ta küll tööle ei hakka, samas põhjakatet pole samuti all. Igaks juhuks monteerin varsti ette ka originaal kliimaventika ja panen tööle eraldi releelt lülitiga salongi.
![[Pilt: xe1.JPG]](https://www.upload.ee/image/6517649/xe1.JPG)
EDIT: Asi korras, siiski oli umbes radikas ning ilma termostaadita ka asi tööle ei hakanud, tänud Eerole kes vihjas, et termostaadita nad ei töötagi korralikult. Panin profülaktika mõttes uue termostaadi ning nüüd hoiab ilusti 87-90 kraadi. Soojema ilmaga peaks testima ka viskot, praegu ta küll tööle ei hakka, samas põhjakatet pole samuti all. Igaks juhuks monteerin varsti ette ka originaal kliimaventika ja panen tööle eraldi releelt lülitiga salongi.