02-01-2017, 01:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2017, 11:59 PM ja muutjaks oli Paul.)
Vahepeal veidi ka autoga tegelenud. Hankisin esiteljele suuremad pidurid, pole veel päris külge jõudnud sättida, kuid proovisin külge ja sobivad 1:1. Piduriteks said W210 E300TD 300mm kettaga pidurid, originaalist on ikka väga palju suurem ning loodan, et on ka asjalikud. Jalgratast leiutama ei hakanud ning malli sai võetud Arts24h autost. Veel vahetasin plokikaanetihendi, et kahest õlilekkest lahti saada. Lekkis kundepoolt taganurgast ja eestnurgast. Uus tihend 27€ ja tootjaks Reinz. Pea läks tagasi originaal kaanepoltidega, sest olid veel lubatud pikkuses. Uus polt kraest alates 160mm, lubatud kuni 163mm, minu omad olid 161mm, et ei hakanud uusi panema. Kõik hea, lekkeid enam pole ja sõidab ka hästi, kuid nüüd on välja hakanud tulema järgmine mure.
Kuna pole autoga selle mootoriga eriti sõitnudki üle viie kilomeetriseid otsi, siis nüüd vähe pikemat ja kiiremat otsa tehes läheb keema. Esimesel tiirul sõitsin termostaadiga, radikas külm ja keetis vee välja nii, et pidin koju lonkama kuivalt töötava veepumbaga (kuskil 1km). Sain aru, et vesi otsas alles kui salongi hakkas külma õhku tulema. Siis eemaldasin termostaadi üldse, et välistada selle probleemi. Täitsin jälle süsteemi ning läksin proovima, salongi hakkas ilusti sooja tulema ning kiiremate tõmmetega püsis ka temp ilusti 80 või isegi veidi alla selle. Radikast kolmveerand soe/tuline, veerand osa ikka selline jahe/leige. Jõudsin kiiremast sõidust koju, jõudis minuti tühikäigul käia ja jälle keeb(temp 110-120 kella järgi) ning vesi paisupaagist sorinal välja. Kas peaksin kahtlustama ikkagi veepumpa või miskit muud, näiteks kuskil ummistust? Samas peale külma mootori käivitust hakkas salongi ka ilusti sooja tulema mootori temperatuuri tõustes.
Pilte ka.
![[Pilt: x1.jpg]](https://www.upload.ee/image/6511070/x1.jpg)
![[Pilt: x2.JPG]](https://www.upload.ee/image/6511076/x2.JPG)
![[Pilt: x3.JPG]](https://www.upload.ee/image/6511077/x3.JPG)
![[Pilt: x4.JPG]](https://www.upload.ee/image/6511078/x4.JPG)
![[Pilt: x5.JPG]](https://www.upload.ee/image/6511080/x5.JPG)
![[Pilt: x6.JPG]](https://www.upload.ee/image/6511083/x6.JPG)
Kuna 15" veljed enam suure piduriga alla ei mahu, siis nende jooks ka pakkuda. Hinnasoov ~100€. Palju kriime kraame.
![[Pilt: DSC_0183.JPG]](http://www.upload.ee/image/5826099/DSC_0183.JPG)
Kuna pole autoga selle mootoriga eriti sõitnudki üle viie kilomeetriseid otsi, siis nüüd vähe pikemat ja kiiremat otsa tehes läheb keema. Esimesel tiirul sõitsin termostaadiga, radikas külm ja keetis vee välja nii, et pidin koju lonkama kuivalt töötava veepumbaga (kuskil 1km). Sain aru, et vesi otsas alles kui salongi hakkas külma õhku tulema. Siis eemaldasin termostaadi üldse, et välistada selle probleemi. Täitsin jälle süsteemi ning läksin proovima, salongi hakkas ilusti sooja tulema ning kiiremate tõmmetega püsis ka temp ilusti 80 või isegi veidi alla selle. Radikast kolmveerand soe/tuline, veerand osa ikka selline jahe/leige. Jõudsin kiiremast sõidust koju, jõudis minuti tühikäigul käia ja jälle keeb(temp 110-120 kella järgi) ning vesi paisupaagist sorinal välja. Kas peaksin kahtlustama ikkagi veepumpa või miskit muud, näiteks kuskil ummistust? Samas peale külma mootori käivitust hakkas salongi ka ilusti sooja tulema mootori temperatuuri tõustes.
Pilte ka.
![[Pilt: x1.jpg]](https://www.upload.ee/image/6511070/x1.jpg)
Kuna 15" veljed enam suure piduriga alla ei mahu, siis nende jooks ka pakkuda. Hinnasoov ~100€. Palju kriime kraame.