07-12-2016, 12:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-12-2016, 01:50 PM ja muutjaks oli stihl.)
Hehh, nendest karpadest...
Ma ka alul ei arvanud midagi,, aga siis, kui olin ühte 1,3 liitrist Alfat pisut "järele aidanud", kapoti alt selliseks teinud jne
...hakkasin teisiti arvama.
Sel pgnma ühekomakolmesel (!!!!) putukal oli 15 võrra rohkem hobuseid (kokku üle saja!) kui sama vanadel kaheliitristel fordidel.
Kaalus ta ka midagi 1000+
Sedasama asja MB pea poole suurema mootoriga teha võib tulemus ikka täitsa lõbus olla.
Sten, pane klapid pähe, volüüm põhja ja kuula, kuidas seesama kahe karpaga Alfa end liigutas...
P.S. Kui külge saad, võid seda karbussi vaakumi mõõtjat küsida, kapis olemas. (selle punase auto jaoks spets muretsesin)
Need peavad ju sigavõrdsed kõik 4 olema.
.
Ma ka alul ei arvanud midagi,, aga siis, kui olin ühte 1,3 liitrist Alfat pisut "järele aidanud", kapoti alt selliseks teinud jne
...hakkasin teisiti arvama.
Sel pgnma ühekomakolmesel (!!!!) putukal oli 15 võrra rohkem hobuseid (kokku üle saja!) kui sama vanadel kaheliitristel fordidel.
Kaalus ta ka midagi 1000+
Sedasama asja MB pea poole suurema mootoriga teha võib tulemus ikka täitsa lõbus olla.
Sten, pane klapid pähe, volüüm põhja ja kuula, kuidas seesama kahe karpaga Alfa end liigutas...
P.S. Kui külge saad, võid seda karbussi vaakumi mõõtjat küsida, kapis olemas. (selle punase auto jaoks spets muretsesin)
Need peavad ju sigavõrdsed kõik 4 olema.
.