29-11-2016, 04:41 PM
Tänud vastukaja eest.
Kuna mul endal pole praktilist kogemust velgede värvkatte taastamise finessidega siis minu positus oligi õppimaks foorumlaste kogemusest.
Nagu näha on taastamiseks mitmeid võimalusi.
Ma tean, et pulbervärv oma tugevuse, eriti paksuse ja mõnikord ka halvema adhesiooni tõttu kipub pragunema (üldine värvi ehk pinde paksuse suurenemise pahupool). Kui juba pragu sees siis hakkab all rooste möllama ja edasi on teada. Teisalt on muidugi pulbervärvi löögitalvus teoreetiliselt suurem.
Teine teema on klaaspritsi võime kraapse jmt tasandada. Mulle tundub, et mõned kraapsud ja muljumised on liialt suured, et neid selliselt tasandada. Samas kogemuse tõttu ei oska öelda kas on nii või mitte.
Tegin foorumist veel otsingu ja leidsin ühe asjasse puutuva teema http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=42284
Kokkuvõttes on saada kvaliteetne tulemus mõistliku kulu eest.
Kuna mul endal pole praktilist kogemust velgede värvkatte taastamise finessidega siis minu positus oligi õppimaks foorumlaste kogemusest.
Nagu näha on taastamiseks mitmeid võimalusi.
Ma tean, et pulbervärv oma tugevuse, eriti paksuse ja mõnikord ka halvema adhesiooni tõttu kipub pragunema (üldine värvi ehk pinde paksuse suurenemise pahupool). Kui juba pragu sees siis hakkab all rooste möllama ja edasi on teada. Teisalt on muidugi pulbervärvi löögitalvus teoreetiliselt suurem.
Teine teema on klaaspritsi võime kraapse jmt tasandada. Mulle tundub, et mõned kraapsud ja muljumised on liialt suured, et neid selliselt tasandada. Samas kogemuse tõttu ei oska öelda kas on nii või mitte.
Tegin foorumist veel otsingu ja leidsin ühe asjasse puutuva teema http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=42284
Kokkuvõttes on saada kvaliteetne tulemus mõistliku kulu eest.
Cl55 AMG