21-11-2016, 03:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-11-2016, 10:41 AM ja muutjaks oli MarJ.)
(12-10-2016, 08:27 PM)MarJ Kirjutas: Rihmarullik 1tk
Sai ostetud Hi-flow 200 CPI katid (ODBCII OK) 65mm toru, 300mm 2 tk . Tänud Hentsile kontakti eest! Alla saab pandud lähima paari nädala jooksul
Vahetasin käigukastiõli uuesti ära vähe tihkema vastu 9L. Üks CE320 omanik teadis öelda, et see on kuidagi parem, sujuvam. Ei vaidle vastu, kuna oli tegelikult ka tunda erinevust
Tagumised amordid jäid vahetamata, kuna praegused töötavad kenasti. Laos siis +2 Sachsi amorti.
Ostetud sai veel temperatuuriandur 1tk, praegune valetab midagi alla.
Kardaanimuhv 1tk, see väsinud.
Pärast sügistrippi Haapsalus hakkasid autol pöörded kõikuma väljasuremise ja 2500 pöörde vahel. Viisin hooldusesse tagasi, vahetavad temp.anduri ja kardaanimuhvi ära ning kontrollivad variante....õhukulumõõtja, gaasiklapp, tühikäigu regulaator jne.
Tellimisele läheb ka uus ventikas, mis aeg-ajalt annab kriginaga oma saabuvast vanadusest teada.
Üks kehvapoolne pilt ka. Millalgi midagi korralikumat.
Sel aastal ilmselt ei jõua kapoti vahetuseni ja värvitöödeni üldiselt. Sihik ootab endiselt paigaldust
Ah jaa, vedrusid sai tagant veidi lõigatud ning eest andis niisama veidi timmida. Nüüd on kõrgused eest ja tagant sarnased ca 4-5cm rehvist. Madalamaks ei soovinud lasta, kuna soov oli, et varasem pehmus säiliks. Tulemus ennast rahuldab küll. Kurvis parem stabiilsus tunda ja on ikka kenam ka nii.
Pöörete kõikumise põhjuseks õnneks kõigest sinine lahtine vaakumvoolik kapoti all mootorist paremal küljel, mis jookseb üle parempoolse õhutuse. Õnneks selle tagasiühendamisega lahenes mure ära
Suksu läks sooja garaaži ära uue hooajani.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
W213 E220d 2018
W447 V250 2018