29-10-2016, 12:35 PM
Nagu öeldakse - kus on sinna tuleb juurde.
Eile tõin ära sellise aparaadi
1992a 300CE, 132kw, 4ne automaat. Sees kalts ja konditsioneer.
Üldiselt poleks eriti huvi tundunudki selle vastu, kui poleks selles autos olnud seda:
Originaalne toimiv reiserechner
Kellal 290tkm, Rootsi toodud 2004 ja ma ostsin ta 2. omanikult. Kaasas palju Saksa ÜV paberid ja kõik Rootsi ÜV paberid, niiet ls originaal. Samuti kaasas kõik kasutusjuhendid k.a. reiserechneri .
Kere poolest, nukker vaadata aga korralikum kui mu punane ostes, rooste täppe tagaklaasi kohal, ümber antenni ja siin seal veel mõni mõlgike ja kriim. Elektri antennil mast puudu aga mul punase vana olemas.
Juhiistmel ka seljatoe nurk katkihõõrutud.
Veljed on Saksas alla pandud, nende kohta muudatus passis ja velgedel TÜV pass.
Mootor hea ergas, mingeid vibrasid pole, sõitsin 450km kiirteid sellega eile, hoiab sirgelt teel ka 130ga sõites.
Mis ma sellega peale hakkan? Ilmselt müüki. Hinnaks tuleb nii 1700€. Pool sellest on ilmselt sealt juba see reisiarvesti väärt
Eile tõin ära sellise aparaadi
1992a 300CE, 132kw, 4ne automaat. Sees kalts ja konditsioneer.
Üldiselt poleks eriti huvi tundunudki selle vastu, kui poleks selles autos olnud seda:
Originaalne toimiv reiserechner
Kellal 290tkm, Rootsi toodud 2004 ja ma ostsin ta 2. omanikult. Kaasas palju Saksa ÜV paberid ja kõik Rootsi ÜV paberid, niiet ls originaal. Samuti kaasas kõik kasutusjuhendid k.a. reiserechneri .
Kere poolest, nukker vaadata aga korralikum kui mu punane ostes, rooste täppe tagaklaasi kohal, ümber antenni ja siin seal veel mõni mõlgike ja kriim. Elektri antennil mast puudu aga mul punase vana olemas.
Juhiistmel ka seljatoe nurk katkihõõrutud.
Veljed on Saksas alla pandud, nende kohta muudatus passis ja velgedel TÜV pass.
Mootor hea ergas, mingeid vibrasid pole, sõitsin 450km kiirteid sellega eile, hoiab sirgelt teel ka 130ga sõites.
Mis ma sellega peale hakkan? Ilmselt müüki. Hinnaks tuleb nii 1700€. Pool sellest on ilmselt sealt juba see reisiarvesti väärt