09-10-2016, 12:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-10-2016, 12:20 AM ja muutjaks oli taage.)
(07-10-2016, 04:59 PM)arts24h Kirjutas: Julm remondi nimekiri, seda vaadates vist ei julgeks ostagi E400. Samas sõita peaks küll mõnus olema ja momenti ka vist jagub mehiselt.
Autodega üldjuhul ongi nii, et ei tasu osta autot mida remontida ei jaksa.
Skoda Fabia oleks julge valik, enamus jupid on alla 50ne euri, iseasi kui tihti neid vahetama peab ja kas sa selle raha eest sõidumõnu ka saad
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Ma vaataks hea meelega mõnda Eestis müüdavat skodat millel 400k spidol on. Ma ei kujuta ette mis hooldust ja remonti seal vaja teha oleks.
Kunagi oli tööl üks Corolla millega uhati uuest peast 5 aastaga 500tuh ette, no tegelikult polnud seal enam midagi võtta, kõik väsis ikka VÄGA ära kuigi Corolla kestab väga hästi.
Kui nüüd auto korralikult remonditud ja hooldatud siis pole pikka aega vaja midagi mõelda ega teha.
Põhiline probleem ongi see, et ostetakse auto, läbustatakse ära ja remnonditakse ainult nii palju, et oleks võimalik kiirelt maha müüa või hädapärast sõita.
Enne MB-d oli 530 BMW (jättes muud ajutised lahendused kõrvale) korralike lisadega aga sama jutt, ostad laste käest kommi raha eest ja laod sama palju veel sisse, et asi korras oleks.
Hiljem on müüa raskem aga vähemalt ei pea ajutist telefoni numbrit müügi ajaks võtma
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Õnneks tõuseb juba auto hind ehitades nii kõrgele, et lapsed seda enam osta ei jõua ja kui jõuabki siis hiljemalt aasta pärast on auto hinnast järi ehk 50-60% seega algab kõik uuesti.
(08-10-2016, 08:46 AM)v6sa Kirjutas:(06-10-2016, 01:25 PM)taage Kirjutas: 400le ei soovitata konksu panna, kast ja sidur ei pea valule vastu. Üldjuhul kui käru taga siis ikka kipud veidi järsemalt ehk gaasi pressima, et liikuma saaks aga see pidi konksuga neljaste viga olema, et kastid läbi aetud või sidur libiseb kõvasti üle.
Üldjuhul rasket käru vedavad autojuhid ikka teavad, kuidas autoga ümber käia ja kerghaagist see auto ei tunnegi.
Automaatkasti haagise vedu ei lõhu ja soovitustekohase õlivahetuse korral ei ole erilisi probleeme oodata. Manuaalkasti ja siduri lõhub räpakas juht ja mitte haagisevedu. Lihtsalt haagisevedu vormistab pilpad kiiremini ära.
Küll võib neljasajane tõmmata kehvema veopea pilbasteks. Seda suutis juba kaubikumootoriga kaksüheksakend...
Loomulikult mõistusega sõites ei lõhu jah midagi aga kui vaja foor taga kellegiga joonele panna endal käru taga siis ilmselgelt insenerid sellist stenaariumit läbi ei arvutanud
![Smile Smile](https://foorum.clubmb.ee/images/smilies/smile.png)
Üldjuhul autojuhid ikka ei tea, arvatakse, et kui jaksab tõmmata siis pole probleem ka kiirendada.
Auto remontnikud just ütlesid, et kuna väänet on palju siis pole tark mõte käru vedada sest auto lihtsalt hakkab lagunema, sama jutt ka GL-i kohta, väänet on, võiks ju tallata... ja nii need vahekastid ja sidurid lähevad.