27-09-2016, 09:44 AM
Küsi endalt, mida sa teha tahad. Kas ehitada või sõita.
Kas tuunitud mootor peab saama võimas, töökindel või sõidetav nt ka tipp-tunni ajal?
Pane teoorias paika ajakulu ja juppide maksumus. kaalu ka mõnda stock vabalthingavat nt m113.
Praegu plaanid teostada üht raskemat kombinatsiooni. Nagu Pelle ütles, siis põhirõhk on ikkagi seade ja seadesse saamine. Ehk a ja o oleks süüte juhtimine. Kui see paigas, siis kütusesegu. Tegelikult need 2 ongi ainukesed asjad, mis mootori tööks vajalikud on. Ja selleks tehtigi juhtaju, mida reaalajas seadistada saab.
Tänava auto puhul võiks olla tähtis ju ka kütusekulu.
Kas tuunitud mootor peab saama võimas, töökindel või sõidetav nt ka tipp-tunni ajal?
Pane teoorias paika ajakulu ja juppide maksumus. kaalu ka mõnda stock vabalthingavat nt m113.
Praegu plaanid teostada üht raskemat kombinatsiooni. Nagu Pelle ütles, siis põhirõhk on ikkagi seade ja seadesse saamine. Ehk a ja o oleks süüte juhtimine. Kui see paigas, siis kütusesegu. Tegelikult need 2 ongi ainukesed asjad, mis mootori tööks vajalikud on. Ja selleks tehtigi juhtaju, mida reaalajas seadistada saab.
Tänava auto puhul võiks olla tähtis ju ka kütusekulu.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering