13-09-2016, 02:56 PM
Kui palju on surved silindrites siis, kui mootor on ära koolenud ja enam käivituma ei soostu?
Veepumba tööd saab kontrollida ainult kaudselt: kas töösooja mootoriga ringluspumbalt pistiku mahatõmbamisel salongisojendus jääb sooja puhuma või jahtub vähehaaval maha? Praegused hommikud on juba päris jahedad, kuumal suvepäeval niimoodi juba ei kontrolli...
Kui tühikäigul soojendus nadiks jääb, kuid pöörete tõstmisel jälle kütma asub, siis on see märk väsimahakkavast pumbast.
Teine võimalus on võtta töötaval autol lahti radikasse sisenev lõdvik. Kui sealt tuleb vedelikku joana, on tõenäoliselt pump korras.
Veepumba tööd saab kontrollida ainult kaudselt: kas töösooja mootoriga ringluspumbalt pistiku mahatõmbamisel salongisojendus jääb sooja puhuma või jahtub vähehaaval maha? Praegused hommikud on juba päris jahedad, kuumal suvepäeval niimoodi juba ei kontrolli...
Kui tühikäigul soojendus nadiks jääb, kuid pöörete tõstmisel jälle kütma asub, siis on see märk väsimahakkavast pumbast.
Teine võimalus on võtta töötaval autol lahti radikasse sisenev lõdvik. Kui sealt tuleb vedelikku joana, on tõenäoliselt pump korras.