12-09-2016, 09:23 AM
Pole päris pikalt miskit siia ettekandnud, see on tulnud sellest, et pole teinud eriti midagi sellist mida oleks vaadata. Nüüd olen veidi toimetanud.
Mis siis tehtud on selleajaga.
*Uued esimesed ja tagumised vedrud
*Vedrupadjad
*Amordipadjad
*Ventilaatori visko
*Esimesed sharniirid
*Esimesed piduriklotsid
*Veljed
*Uued rehvid
*Sillastend
*Käigukasti reguleerisin, päris pehmeks ja sujuvaks olen saanud. Nagu teine auto.
Täpsemalt siis.
Vahetasin ära vedrud, uued esimesed ja tagumised kuna auto istus igatepidi kõveralt ja lisaks oli kurvis nagu "paat" See tuli sellest et ees olid R4 bensuka vedrud täiesti surnud ja taga vedrupadjad veidralt kõveraks vajunud. Nüüd on siis ees R6 diisli omad 1 "naksuga" vedrupadjaga ja -2 keerdu. Taga on originaal vedrud 1 " naksuga vedrupadjaga ja -1 keerdu. Istub väga kenasti kuigi ette peaks paksema vedrupadja panema, sõidumugavusele mõjub veidi Eraldi tahaks tänada kasutajat Erkilo, vedrutõmmitsate laenutamise eest
Jahutusventilaatorile panin uue visko ja kõik toimetab väga kenasti, kuumade ilmadega pole mingi probleem ummikus seista.
Tuulekoda mul küll puudub ja paistab ka, et pole ka hetkel vaja. Lisaks ma hästi ei kujuta ette kuidas ma selle üldse külge panen kuna mul visko käib keskelt poldiga kinni, siis koos tuulekojaga seda sinna külge panna oleks ikka äärmiselt kitsas.
Velgedega sai päris palju vaeva nähtud, proovisin värvida samatooni nagu on mul liisturing (atlantgrau metallic), aga mulle tundub, et sai paar tooni tumedam. Veidi läks ka lakkimisel lappama, aga pole hullu. Lisaks poleerisin ääred ära. Velgedele läksid peale uued rehvid ja tuleb öelda, et väga mõnus on nüüd kruiisida. Pidamine on väga hea, vaiksed. Viispluss.
Panen kirja ka mõned vajalikud tööd prioriteetide järgi
*Eelsüüte teema on ikka päevakorras.
*Ketipinguti tihendusseib tuleb vahetada. (Kuidas seda ohutult teha?)
*Etteande pumba voolikutele uued tihendid
*Sisselaske kollektori küljes olevad karterituulutuse vooliku otsad tihedamaks tegema
*Kõikide õlide vahetus. Mootor, kast, pidurivedelik. Diffri oma vajadus tuleb veel kontrollida
*Esimesed pidurikettad
*Esiosa ülevärvimine. (Kapott, tiivad, stange)
Muidu olen autoga väga rahul. Sõidame ja toimetame viimati sai käidud lätlastel külas. "Luxury of Mercedes-Benz coupes" nimelisel üritusel. Väga lahe oli, sai nähtud selliseid autosid mida ikka naljalt ei kohta tänaval. Korralik (üle)toos ilusatest autodest, sellest jätkub nüüd mõneks ajaks vast. Kohal oli üle 80 auto ja võib öelda, et need ei olnud tavalised autod
Loodetavasti antakse varsti välja foto ja videomaterjal.
Niisiis, mõni pilt ka lõpetuseks selle jutu ilmestamiseks. (Kvaliteetsed pildid hakkavad ka tulema ehk kunagi, seniks peate sellistega leppima. Abiks ikka!)
Jaa, üks lõbus pilt veel sellest suvest!
Toimetamisteni!
Mis siis tehtud on selleajaga.
*Uued esimesed ja tagumised vedrud
*Vedrupadjad
*Amordipadjad
*Ventilaatori visko
*Esimesed sharniirid
*Esimesed piduriklotsid
*Veljed
*Uued rehvid
*Sillastend
*Käigukasti reguleerisin, päris pehmeks ja sujuvaks olen saanud. Nagu teine auto.
Täpsemalt siis.
Vahetasin ära vedrud, uued esimesed ja tagumised kuna auto istus igatepidi kõveralt ja lisaks oli kurvis nagu "paat" See tuli sellest et ees olid R4 bensuka vedrud täiesti surnud ja taga vedrupadjad veidralt kõveraks vajunud. Nüüd on siis ees R6 diisli omad 1 "naksuga" vedrupadjaga ja -2 keerdu. Taga on originaal vedrud 1 " naksuga vedrupadjaga ja -1 keerdu. Istub väga kenasti kuigi ette peaks paksema vedrupadja panema, sõidumugavusele mõjub veidi Eraldi tahaks tänada kasutajat Erkilo, vedrutõmmitsate laenutamise eest
Jahutusventilaatorile panin uue visko ja kõik toimetab väga kenasti, kuumade ilmadega pole mingi probleem ummikus seista.
Tuulekoda mul küll puudub ja paistab ka, et pole ka hetkel vaja. Lisaks ma hästi ei kujuta ette kuidas ma selle üldse külge panen kuna mul visko käib keskelt poldiga kinni, siis koos tuulekojaga seda sinna külge panna oleks ikka äärmiselt kitsas.
Velgedega sai päris palju vaeva nähtud, proovisin värvida samatooni nagu on mul liisturing (atlantgrau metallic), aga mulle tundub, et sai paar tooni tumedam. Veidi läks ka lakkimisel lappama, aga pole hullu. Lisaks poleerisin ääred ära. Velgedele läksid peale uued rehvid ja tuleb öelda, et väga mõnus on nüüd kruiisida. Pidamine on väga hea, vaiksed. Viispluss.
Panen kirja ka mõned vajalikud tööd prioriteetide järgi
*Eelsüüte teema on ikka päevakorras.
*Ketipinguti tihendusseib tuleb vahetada. (Kuidas seda ohutult teha?)
*Etteande pumba voolikutele uued tihendid
*Sisselaske kollektori küljes olevad karterituulutuse vooliku otsad tihedamaks tegema
*Kõikide õlide vahetus. Mootor, kast, pidurivedelik. Diffri oma vajadus tuleb veel kontrollida
*Esimesed pidurikettad
*Esiosa ülevärvimine. (Kapott, tiivad, stange)
Muidu olen autoga väga rahul. Sõidame ja toimetame viimati sai käidud lätlastel külas. "Luxury of Mercedes-Benz coupes" nimelisel üritusel. Väga lahe oli, sai nähtud selliseid autosid mida ikka naljalt ei kohta tänaval. Korralik (üle)toos ilusatest autodest, sellest jätkub nüüd mõneks ajaks vast. Kohal oli üle 80 auto ja võib öelda, et need ei olnud tavalised autod
Loodetavasti antakse varsti välja foto ja videomaterjal.
Niisiis, mõni pilt ka lõpetuseks selle jutu ilmestamiseks. (Kvaliteetsed pildid hakkavad ka tulema ehk kunagi, seniks peate sellistega leppima. Abiks ikka!)
Jaa, üks lõbus pilt veel sellest suvest!
Toimetamisteni!