05-03-2007, 10:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2007, 10:02 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Et teil liiga lihtne poleks, siis mõned huvitavad faktid.
Tuleb välja, et Conti mitmikkiilrihm tuleb peale panna "õigetpidi". Seda siis liikumissuuna suhtes. Sai nädalavahetusel järele proovitud....
illy: Asi algas sellest, et suvel sai vahetud rihm. Paar nädalat oli bueno, aga siis hakkas niiskemate ilmadega vilistama. Asi süvenes ja viimastel nädalatel oli tühikäigul pidev vile taga. Krt, nagu opeliga sõidaks... Ise kahtlustasin rulliku laagrit, kuna see jäi suvel vahetamata. Samas tundus ratas otse jooksvat... Kuna varuosadeks ostetud masina küljes oli viisakas rullik olemas, siis plaanisin seda vahetada. Loomulikult ei läinud asjad liiga libedalt. Üks jobu oli suvel visko poldi loomamomendiga kinni tõmmanud. Lahtisaamiseks tuli teostada mõningaid metallide lõiketöötlemise ja keevituse operatsioone, mille tulemusena omandasin veepumba rihmaseibi fikseerimise rakise. Näeb välja, nagu kuvalda ja looreha üheöösuhtest sündinud tundmatu (veel) mittelendav objekt, aga toimib. Minu suureks imestuseks olid kõik rattad joones, rullik vähemalt hea, kui mitte väga hea ja isegi amort oli veel elus. Mis sest, et FEBI, mitte original teile. Sügasin vaheldumisi kukalt ja mune (erineva käega!) ja otustasin prooviks rihma teistpidi jooksma panna. Ei, mitte sooned väljapoole:tongue: Tulemuseks õnnis vaikus. Ei mingit kiginat-vilinat. Igaks juhuks jätsin visko ja vendi koja külge panemata - vähem lammutamist, kui vilinamasin jälle tööle hakkab...
Huvitav fakt on siis see, et Conti mitmikkiilrihm töötab ühes suunas vaiksemalt, kui teises. Vähemalt mõnda aega...
Tuleb välja, et Conti mitmikkiilrihm tuleb peale panna "õigetpidi". Seda siis liikumissuuna suhtes. Sai nädalavahetusel järele proovitud....

Huvitav fakt on siis see, et Conti mitmikkiilrihm töötab ühes suunas vaiksemalt, kui teises. Vähemalt mõnda aega...