02-08-2016, 08:11 AM
(01-08-2016, 11:50 PM)Sm.Tihhonov Kirjutas: Pardapinget pole mõõtnud, kuid sellega ta seotud ei ole.
...
Eeldamine on kõigi perssekeeramiste ema
ASR toimetamist mõjutavad pistikud oled ilmselt juba korduvalt üle vaadanud ja vastava määrdega sisse prepareerinud. Ma ei välistaks olukorda, kus aku klemmidel on pinge täiesti OK, kuid tõrkuvatesse süsteemidesse kogu vurts kohale ei jõua.
(01-08-2016, 11:50 PM)Sm.Tihhonov Kirjutas: ...
Jagajakaaned on uued, Bosch omad.
...
Ja kas viga on üldse jagajakaantes? Ja kust ta selle niiskuse võtab? Miks kondenseerub niisuguses koguses niiskust just jagajakaane alla tulikuumas mootoriruumis?
Võtab ümbritsevast õhust. Niiskust meil sel aastal juba jagub
Järgnev teooria on puhas fiktsioon ja ei pruugi olla üldse Sinu murega seotud.
Sõidust tulles on mootoriruum kuum. Jaguris olev õhk on samuti kuum. Nüüd hakkab mootor jahtuma. Jagur ja selles olev õhk ka. Õhk jahtudes aga tõmbab kokku. Meestele on see nähtus tuttav... Kuna loodus tühja kohta ei salli, siis tõmmatakse väljast värsket peale. Mis ilmselt on juba jahedam, kui juba seesolev. Mis seega sisaldab rohkem vett. Usutavasti seisab kõnealune auto jahedas garaažis, kus on püsivalt madal temperatuur, mis võib langeda alla kastepunkti. Kui nüüd pada käivitada, siis hakkab mootor kiiresti soojenema. Jagurikaas on plastist ja soojeneb aeglasemalt ja on võimalik lühiajaline olukord, kus kastepunkt on jagurikaane sisepinnal. Kui nüüd selles kaanes juhtub olema mikromõra, siis oskab vesi sinna kenasti jääda oluliselt pikemaks ajaks, kui mujale. Vesi aga teadupärast on elektrijuht. Kaane all käib aga pidev kõrgepingeline tulemöll. Kui nüüd üks kord on säde osanud mööda kaant valesse kohta hüpata ja sellega endale raja ette kõrvetanud, on protsess pöördumatu.
Kuna kaotada ei ole midagi ja kodurahu nimel on mees valmis peaaegu kõigeks, siis mina teeks loomkatse vanade kaantega: paneks need külge ja jälgiks käitumist. Kui nüüd muret pole, on ahv seekord puu otsast kukkunud...
Kui ikka plärtsub, kuivataks needsamad vanad kaaned boileri peal ära (nädalast peaks piisama) ja laseks enne paigaldust elektriseadmete niiskustõrjega seest ja väljast üle. Kui nüüd muret pole, oli probleemiks niiskus kaane all.
Kuhupoole antud mootoril jääb kaane rõhutasand? O-rõngas ei ole mitte vee, vaid tolmu ja prahi kaane alla pääsemise takistamiseks. Kaas peab saama hingata, see ei tohi olla hermeetiline.
Aga tegelikult ma ei tea ottomootori hingeelust mitte sittagi, sestap võta ülalkirjutatut lihtsalt kirjapandud mõtisklusena sädesüütelise mootori võimaliku sädemekao teemal.
Sama hästi võib üle peksta kõrgepingepooli kaas või nöökida kommutataator. Mõlemale tuleks ilmselt kasuks paarinädalane pikutamine soojal boileril. Või soojamüüril/lesol, kui säärane on käepärast.
Mis nägu on küünlad, kui mõni neist vahetult puterdamise järel välja keerata.