01-08-2016, 11:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2016, 11:51 PM ja muutjaks oli Sm.Tihhonov.)
v6sa Kirjutas:Oled ilmselt juba selle nüansi üle vaadanud, aga kui palju on pardapinge ASR-tõve ägenemisel? Ning millises biolagunemise staadiumis on katlamaja juhtmestik?
Pardapinget pole mõõtnud, kuid sellega ta seotud ei ole. Sest aku on mul korralik ja tihti ka täiesti täis. Ta ilmneb täiesti suvalistel hetkedel, enamasti kohe pärast käivitumist. Enamasti aitab uuesti käivitamine. Juhtmestik on kunagi üle vaadatud. Mootori ülemine kaabeldus tundus väga korralik. Ja drosselklapi oma olen ka vaadanud ja seegi tundus korras. Kuigi päris lahti pole harutanud. Võib olla peaks?
v6sa Kirjutas:Kas Sinu tõllal on see pigem igakevadine või iganädalane häda?
Kas mitu jooksu kaasi teeb sama nalja? Juuspraod on vastikud asjad
Ta ilmneb juba siis, kui auto seisab näiteks nädala või kaks. Jagajakaaned on uued, Bosch omad. Kui ma hästi järgi mõtlen, siis äkki vanade kaantega polnud seda jama??? Võiks huvi pärast proovida tagasi vahetada. Minu meelest mu W126-l ilmnes ka see probleem siis, kui ma vahetasin originaal jagajakaane uue vastu. Toona ostsin vist Bremi tooted?
Samas see ei saa olla normaalne olukord ja sel peab olema mingi lahendus. Minu hoolealuste seas on ka üks teine samasuguse 5,0 mootoriga Mercedes ja temaga pole mingit jama. Milles seisneb vahe? Ja kas viga on üldse jagajakaantes? Ja kust ta selle niiskuse võtab? Miks kondenseerub niisuguses koguses niiskust just jagajakaane alla tulikuumas mootoriruumis?
Terve aasta poole aastaga