29-07-2016, 08:08 PM
Järjekordne apdeit.
Uued originaal küljeklaaside tihendid vihinat ei kaotanud, kuid nüüd kannatab autot survekaga pesta ilma, et istmed märjad oleks
Vana vs uus
Lisaks läksid külge uued Hella suunad. Hinnavahe Tyco vms tootjaga küll neljakordne, kuid antud asja puhul ei oleks ma suvalise Taivani tükiga leppinud, eriti kui klaasid ja reflektorid just Hella omad pandud
Juhipool olnud vana originaal, millel pirnipesa katki vs uus
Kaassõitjapoolne Tšehhi toodang vs uus
Kui auto oli seisnud ca nädala seoses mu äraolekuga, ei tahtnud auto käivituda hästi. Pidi pikalt käiama, oli tunda nagu oleks küte tagasi vajanud. Paar korda on see viga välja löönud, kui auto on seisnud paar päeva.
Esimene detail vea eemaldamisel on kütuserõhuregulaator. Ei läinud sellegi detailiga kõige soodsamat teed vaid ostsin Boschi detaili
Uuel jupil on plasti rohkem, vanal palju rämpsu ümber tihendi
Samuti sai augusti lõpuks diagnostika aeg Hõbenoolde pandud, kuna häirib kerge nõks 3->4. käigule.
Igav vana hobiautoga ei hakka
Uued originaal küljeklaaside tihendid vihinat ei kaotanud, kuid nüüd kannatab autot survekaga pesta ilma, et istmed märjad oleks
Vana vs uus
Lisaks läksid külge uued Hella suunad. Hinnavahe Tyco vms tootjaga küll neljakordne, kuid antud asja puhul ei oleks ma suvalise Taivani tükiga leppinud, eriti kui klaasid ja reflektorid just Hella omad pandud
Juhipool olnud vana originaal, millel pirnipesa katki vs uus
Kaassõitjapoolne Tšehhi toodang vs uus
Kui auto oli seisnud ca nädala seoses mu äraolekuga, ei tahtnud auto käivituda hästi. Pidi pikalt käiama, oli tunda nagu oleks küte tagasi vajanud. Paar korda on see viga välja löönud, kui auto on seisnud paar päeva.
Esimene detail vea eemaldamisel on kütuserõhuregulaator. Ei läinud sellegi detailiga kõige soodsamat teed vaid ostsin Boschi detaili
Uuel jupil on plasti rohkem, vanal palju rämpsu ümber tihendi
Samuti sai augusti lõpuks diagnostika aeg Hõbenoolde pandud, kuna häirib kerge nõks 3->4. käigule.
Igav vana hobiautoga ei hakka