24-07-2016, 09:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2016, 09:48 PM ja muutjaks oli Kristo5380.)
18ndal mail sai ASD kummist toru mootori juures maha võetud ja Tartus Baltflexi viidud. Voolik vahetati ära, otsad jäid samaks.
16ndal juulil otsustas äkki süütelukk töölepingu üles öelda...lolli peaga keerasin rooli kah lukku. Veidral kombel ei olnud eelnevalt ühtegi märki, et süütelukk jupsima hakkaks. Järgmisel päeval tuli suur puurimine ette võtta, et saada süüteluku ümbris roolilati seest kätte ja juhtmed tagant ära. Siitsamast foorumist John70 aitas hädast välja ja sain talt uue ümbrise koos vana süütelukuga. Järgmisel päeval sain Tartu Raunexist uue süüteluku(Febi Bilstein 8,1euri), mille järgi kohendan peagi ülejäänud lukud(ei taha omada 2te eralt võtit sama auto jaoks)
16ndal juulil otsustas äkki süütelukk töölepingu üles öelda...lolli peaga keerasin rooli kah lukku. Veidral kombel ei olnud eelnevalt ühtegi märki, et süütelukk jupsima hakkaks. Järgmisel päeval tuli suur puurimine ette võtta, et saada süüteluku ümbris roolilati seest kätte ja juhtmed tagant ära. Siitsamast foorumist John70 aitas hädast välja ja sain talt uue ümbrise koos vana süütelukuga. Järgmisel päeval sain Tartu Raunexist uue süüteluku(Febi Bilstein 8,1euri), mille järgi kohendan peagi ülejäänud lukud(ei taha omada 2te eralt võtit sama auto jaoks)
Mercedes-Benz 230 CE `90