22-07-2016, 11:54 PM
nonii, M102 2.0 töötab taas ja seda uue plokikaane tihendiga ja hetkeseisuga õlipilvest puhtaks pestud jahutussüsteemiga, ent probleemid ei ole otsas.
- sisselaske kollektori all olev sisselaskemehhanismiga seotud lisavedru on jooksu pannud. mida ta leevendab/hoiab ja kust asendust võib leida?
- viscosidur ventilaatoril on ikka täitsa kasutu. 50€ eest uus visco ei tundu eriti ahvatlev, seega äkki liikuda elektrilise ventika suunas? ideid?
- kas 4spd manuaalkasti hoovastik sobib 5spd manuaalile? kast olemas, ent praegu lihtsalt pole enam seda aega, et kastivahetusega tegelema hakata.
- täna esimese käivituse ajal sai paari minutiline töötamine mootoril otsa bensiini otsasaamise tõttu. peale tankimist oli start vaevaline ja pärast seda tühikäik küll kõikus, ent gaasipeldaai vajutus ajas mootori tudisema ja purtsuma, seismajäämise piirile. peale umbes 12km väga raske jalaga sõitmist probleem leevenes, ent vahest annab siiski see pöörete kiskumine tunda. milles põhjus võib olla? äkki seesama kadunud vedru? tundub nagu küttesegu on korraks lahjavõitu.
- onu võttis süütenurga timmimise ette. kui palju powerit see 2.0 87kW peaks andma? sai süüdet varasemaks timmitud ning tõmme on pisut parem, ka kolmandaga on nüüd aru saada kui pedaali vajutada
- kuidas tagaistmed ning uksepaneelid eest käivad? homme saan poolnahkse sisu keemilisest kätte
- sisselaske kollektori all olev sisselaskemehhanismiga seotud lisavedru on jooksu pannud. mida ta leevendab/hoiab ja kust asendust võib leida?
- viscosidur ventilaatoril on ikka täitsa kasutu. 50€ eest uus visco ei tundu eriti ahvatlev, seega äkki liikuda elektrilise ventika suunas? ideid?
- kas 4spd manuaalkasti hoovastik sobib 5spd manuaalile? kast olemas, ent praegu lihtsalt pole enam seda aega, et kastivahetusega tegelema hakata.
- täna esimese käivituse ajal sai paari minutiline töötamine mootoril otsa bensiini otsasaamise tõttu. peale tankimist oli start vaevaline ja pärast seda tühikäik küll kõikus, ent gaasipeldaai vajutus ajas mootori tudisema ja purtsuma, seismajäämise piirile. peale umbes 12km väga raske jalaga sõitmist probleem leevenes, ent vahest annab siiski see pöörete kiskumine tunda. milles põhjus võib olla? äkki seesama kadunud vedru? tundub nagu küttesegu on korraks lahjavõitu.
- onu võttis süütenurga timmimise ette. kui palju powerit see 2.0 87kW peaks andma? sai süüdet varasemaks timmitud ning tõmme on pisut parem, ka kolmandaga on nüüd aru saada kui pedaali vajutada
- kuidas tagaistmed ning uksepaneelid eest käivad? homme saan poolnahkse sisu keemilisest kätte