07-07-2016, 11:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-07-2016, 11:42 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(07-07-2016, 11:21 AM)jegesmesh Kirjutas: Seda muidugi, aga milleks seal niimoodi siis hüpelda kui on olemas lihtsam ja mugavam variant?
Sest väike leke ei paista välja enne, kui novembrikuiste niiskete või veebruarikuiste sulailmadega. Oskab aga sääranegi tekitada hälbeid mootori töös.
Märkus selle kohta, et enne tasuks kusagil pimedas juhtmed märjaks teha ja seejärel tudeerida võimalikke siniseid välke esmalt silmadega, on muidugi õige. Aga selleks peab olema pruukida pime ruum, praegused ööd on liiga valged veel.
(04-07-2016, 05:06 PM)sten130 Kirjutas: Ilm saaremaal ja viljandis käies oli kuiv ja soe. Pigem arvan, et asi on jälle selles tooreklapis.
...
Kui Sul on Strömbergi "takerduvakurguline", siis selle paneb Hannes Speedsterist käima küll.
Ainult selle pärast pole mõtet ümberehitusega tegelda.
Aga kui on tahtmine teha ainulaadset autot, siis miks mitte.