02-07-2016, 02:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2016, 02:28 PM ja muutjaks oli hents99.)
Soe soovitus: unusta karpad, need on ikkagi võidusõidu jaoks.
Sul on auto, mis võiks justkui iga ilmaga käivituda ja normaalselt ja efektiivselt (loe mõistliku kütusekuluga).
Kui te arvasite, et karpa on soodsam, siis pigem mitte.
Alusta progeajuga, mistahes tootja oma.
Saad õppida, proovida ja pidevalt autot edasi arendada.
Kasvõi muu mootoriga, uus juhtmepunt ja tuli silindrisse.
Aju jääb samaks ja mootorit on võimalik häälestada.
Karpa puhul on ikkagi vaja süüdet juhtida, muidu pole nagu mõtet üldse mootorit tuunima hakata.
Ehk tuunimise a ja o on ikka süüte ja kütuse juhtimine, võimalus tulemust analüüsida ehk logida mootori tööd, selleks on vaja ikkagi aju.
See muidugi minu arvamus, mis enamasti teistega ei kattu, aga kaalu seda varianti.
Karpa on üleeilne päev. Kineskooptelereid miskipärast ei taha keegi tänapäeval vaadata. Olemas nad on ja vaadata isegi saab.
Sul on auto, mis võiks justkui iga ilmaga käivituda ja normaalselt ja efektiivselt (loe mõistliku kütusekuluga).
Kui te arvasite, et karpa on soodsam, siis pigem mitte.
Alusta progeajuga, mistahes tootja oma.
Saad õppida, proovida ja pidevalt autot edasi arendada.
Kasvõi muu mootoriga, uus juhtmepunt ja tuli silindrisse.
Aju jääb samaks ja mootorit on võimalik häälestada.
Karpa puhul on ikkagi vaja süüdet juhtida, muidu pole nagu mõtet üldse mootorit tuunima hakata.
Ehk tuunimise a ja o on ikka süüte ja kütuse juhtimine, võimalus tulemust analüüsida ehk logida mootori tööd, selleks on vaja ikkagi aju.
See muidugi minu arvamus, mis enamasti teistega ei kattu, aga kaalu seda varianti.
Karpa on üleeilne päev. Kineskooptelereid miskipärast ei taha keegi tänapäeval vaadata. Olemas nad on ja vaadata isegi saab.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Elbe Engineering