07-06-2016, 11:25 PM
(06-06-2016, 05:48 PM)TonyT Kirjutas: Tsikli karpadele kulunud raha läheb tühja! Võta ikka megasquirt või ECUMaster mis on võimeline ka 6 silindrit käitama ja siis harjuta selle sama mootori peal paigaldust ja seadistust. Sellsest isu otsa saab siis lähed suurema mootori peale üle sama süsteemiga ja juba kohemustega!
Kui seda teooriat jätkata, siis olex ju veel mõtekam kohe V8-ga auto osta. V8-ga Bemme saab ju poolmuidu, pole midagi ümber ehitada tarvis.
Ajaliselt ja rahaliselt on tsikli karpad kõige kiirem ja odavam variant antud mootorit veidi tuunida. Erilist jõulisa need ei anna, aga mootor hakkab mõnusat häält tegema ja on veidi elavam, nii et sellega on lõbusam sõita. Kui rohkem jõudu tahta, tuleb niikuinii mootor välja vahetada ja siis on mõtekas juba mõni pritsega mootor peale lükata, millele hiljem saab lihtsalt progeaju paigaldada näitex 2.2 110kw või 2.3K 140kW või M103/M104.
V8 paigaldamine W201 keresse pole just väga lihtne, kuna kapoti all väga palju ruumi pole ja roolikarp jääb ette ja tuleb sel juhul roolilatiga asendada, ehk kogu roolisüsteem tuleb ümber teha ja geomeetria taas paika ajada. V8 remont on paras peavalu ja eeldab enamjaolt mootori aiste vahelt välja tõstmist, kuna ruumi lihtsalt pole. Kui on oma töökoda, kus tõstukid, pukid olemas või piisavalt raha, et autot töökotta viia, siis pole ju probleemi, aga kodu garaažis V8-t remontida on ikka paras piin, eriti kui see asub autos, millesse ta kunagi mõeldud pole.
Pigem võix keegi kätte võtta ja W201 aiste vahele RX7 või RX8 rootormootori lükata. Olex palju efektsem kui auto veokix tegemine (V8 on ikkagi veoauto mootor ja sobib suurtesse ja rasketesse autodesse paremini). Ma imestan, et Eestis seda rootormootorit nii kardetaxe, kuigi tegu on palju lihtsama ja huvitavama mootoriga kui kolbmootor.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!