04-06-2016, 01:13 PM
Sten, oled kuidagi vaixex jäänud? Ega ma oma viimase otsekohese postitusega sind ära ei ehmatanud?
Mulle tulid su müügimõtted lihtsalt üllatusena, kuna sa ise teema alguses ütlesid:
Eriti, arvestades kui palju vaeva ja higi sa oled sellesse autosse investeerinud ja selle tavalisest silmatorkamatust W201-st kaunix masinax vorminud.
Ega selle pärast ei tasu veel autot maha müüa, et lohakalt lahendatud vedrustuse tõttu auto sõiduomadused rikutud on. Õigeid vedrustuse komponente ja parajas mõõdus rehve kasutades on täiesti võimalik saavutada hea välimus, parasjagu sportlikkust ja piisav mugavus, et selle autoga olex taas igapäevaselt meeldiv kulgeda.
Kõiki komponente tuleb vaid veidi muuta: lühemad amordid paigaldada, vedrud veidi jäigemad valida (W124 või R129 V8 variantide omad) ja tsipake pikemax jätta kui praegused lõigatud originaalid, rehvid veidi kõrgema profiiliga valida (ei pea olema balloonid, aga veidi külgseina võix ikka olla, kuna rehv on vedrustuse osa) ja lõpptulemus peax välimuselt üsna sarnane praegusele jääma, aga sõidumugavus on kordades parem.
Kui peale kõike seda ka veel autot müüa soovid, siis saan aru, W201 ei ole järelikult päris sinu maitse. Aga praeguses seisus selle auto maha müümine tüütute sõiduomaduste tõttu on ülekohtune, kuna süü ei ole autos vaid valesti lahendatud vedrustuses.
Ära nüüd poole pealt alla anna ja mine oma nägemusega ikka lõpuni (4x karpa + korralik madal vedrustus).
Mulle tulid su müügimõtted lihtsalt üllatusena, kuna sa ise teema alguses ütlesid:
(17-07-2011, 03:56 PM)sten130 Kirjutas: Autoga olen ma tegelt rahul, kuna on mõnus ja mugav.
Eriti, arvestades kui palju vaeva ja higi sa oled sellesse autosse investeerinud ja selle tavalisest silmatorkamatust W201-st kaunix masinax vorminud.
Ega selle pärast ei tasu veel autot maha müüa, et lohakalt lahendatud vedrustuse tõttu auto sõiduomadused rikutud on. Õigeid vedrustuse komponente ja parajas mõõdus rehve kasutades on täiesti võimalik saavutada hea välimus, parasjagu sportlikkust ja piisav mugavus, et selle autoga olex taas igapäevaselt meeldiv kulgeda.
Kõiki komponente tuleb vaid veidi muuta: lühemad amordid paigaldada, vedrud veidi jäigemad valida (W124 või R129 V8 variantide omad) ja tsipake pikemax jätta kui praegused lõigatud originaalid, rehvid veidi kõrgema profiiliga valida (ei pea olema balloonid, aga veidi külgseina võix ikka olla, kuna rehv on vedrustuse osa) ja lõpptulemus peax välimuselt üsna sarnane praegusele jääma, aga sõidumugavus on kordades parem.
Kui peale kõike seda ka veel autot müüa soovid, siis saan aru, W201 ei ole järelikult päris sinu maitse. Aga praeguses seisus selle auto maha müümine tüütute sõiduomaduste tõttu on ülekohtune, kuna süü ei ole autos vaid valesti lahendatud vedrustuses.
Ära nüüd poole pealt alla anna ja mine oma nägemusega ikka lõpuni (4x karpa + korralik madal vedrustus).
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!