27-05-2016, 09:46 PM
Arvesta sellega, et antud auto on sul peaaegu otsast lõpuni üle käidud ja järgmist autot pead taas nullist ehitama hakkama, et sama töökindlat ja head masinat saada.
Et selle autoga hea sõita olex, siis tee korda auto juures ainuke asi, mille sa üle jala tegid, ehk vedrustus ("lõikan originaalvedrud lühemax, käib küll", ei ole hea lahendus). Paigalda Bilsteini madaldusamordid (lühemad) ja mõne suurema mootoriga W124-ja vedrud, mille jätad tsipake (veerand keerdu näitex) pikemax kui praegused vedrud. Teine variant on õhkvedrustuse peale üle minna, aga see ei ole eriti odav ja vajab veidi nokitsemist, kuna W201-le vist päris plug&play lahendust veel ei pakuta.
Rehvid pane 225/45R16 ette ja taha või kui ette kitsamaid tahad, siis 205/50R16 annab peaaegu sama diameetri.
Kui selle kõik ära teed, peax auto olema taas peaaegu sama mugav kui ta sul originaalvedrustusega oli, aga madalam ja sportlikum.
Madalduse korral pead ka võib-olla vedrustuse geomeetriat veidi muutma, ehk vajad selliseid vidinaid:
http://www.hedgehog-motorsport.com/2013/...ction.html
W201 on väga meeldiv auto igapäevaselt kulgemisex ja allub väga hästi tuuningule. Aga see tuuning peab olema läbimõeldud ja kvaliteetne, ülejala tehtud lahendused rikuvad ära selle, mis MB puhul head ja erilist on, ehk mugavus ja töökindlus. Tõsi, W201-e iste ei ole nii mõnus kui näitex W124-ja oma, nii et selles vallas annab ka veel midagi paremax muuta.
Palju, palju õnne ka sünnipäeva puhul! Sa oled selle autoga suure töö ära teinud, soovin sulle piisavalt finantsi ja motivatsiooni, et vedrustuse korda teexid ja 4x karpad külge panexid. Usun, et siis sul lähiajal enam selle auto müügi mõtteid ei teki, kui sõites suu kõrvuni. Edu!
Et selle autoga hea sõita olex, siis tee korda auto juures ainuke asi, mille sa üle jala tegid, ehk vedrustus ("lõikan originaalvedrud lühemax, käib küll", ei ole hea lahendus). Paigalda Bilsteini madaldusamordid (lühemad) ja mõne suurema mootoriga W124-ja vedrud, mille jätad tsipake (veerand keerdu näitex) pikemax kui praegused vedrud. Teine variant on õhkvedrustuse peale üle minna, aga see ei ole eriti odav ja vajab veidi nokitsemist, kuna W201-le vist päris plug&play lahendust veel ei pakuta.
Rehvid pane 225/45R16 ette ja taha või kui ette kitsamaid tahad, siis 205/50R16 annab peaaegu sama diameetri.
Kui selle kõik ära teed, peax auto olema taas peaaegu sama mugav kui ta sul originaalvedrustusega oli, aga madalam ja sportlikum.
Madalduse korral pead ka võib-olla vedrustuse geomeetriat veidi muutma, ehk vajad selliseid vidinaid:
http://www.hedgehog-motorsport.com/2013/...ction.html
W201 on väga meeldiv auto igapäevaselt kulgemisex ja allub väga hästi tuuningule. Aga see tuuning peab olema läbimõeldud ja kvaliteetne, ülejala tehtud lahendused rikuvad ära selle, mis MB puhul head ja erilist on, ehk mugavus ja töökindlus. Tõsi, W201-e iste ei ole nii mõnus kui näitex W124-ja oma, nii et selles vallas annab ka veel midagi paremax muuta.
Palju, palju õnne ka sünnipäeva puhul! Sa oled selle autoga suure töö ära teinud, soovin sulle piisavalt finantsi ja motivatsiooni, et vedrustuse korda teexid ja 4x karpad külge panexid. Usun, et siis sul lähiajal enam selle auto müügi mõtteid ei teki, kui sõites suu kõrvuni. Edu!
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!