17-05-2016, 08:30 PM
(16-05-2016, 10:17 PM)renkss Kirjutas: hmm... ise olen salamisi mõlgutanud mõtteid 2,3 kompressor mootori suunas, tundub olema samas kaalus kui hetke mootor ja hiljem saab pisut juurde keerata kui lisada M65 kompressor .
Renkss, ära seda lollust küll tee! 16v W201 kõige tähtsam osa ongi mootor. See 185 hobujõudu ei tundu palju, aga vabalthingava 2.3 mootori kohta on see päris hea tulemus. Selle mootori potentsiaal on aga palju suurem. Vabalthingavana peax kannatama sellest 250-280 hobujõudu välja pigistada (see tuuning läheb muidugi päris kallix) ja turbo või kompressoriga kannatab see mootor originaal kompleksuses 400 hobujõudu. Tuuning kepsude ja kolbidega kannatab veel rohkem jõudu. Proovi korra Hentsi autoga sõita või konsulteeri temaga, ta võib sulle kinnitada, et vanakooli MB mootoritest on see üx asisemaid, kuna selle plokikaas on ülihea läbilaske võimega.
Lisax kasutab 2.3 Kompressor kruvikompressorit, mis on kehvema kasuteguriga kui turbo või tsentrifugaalkompressor (nagu turbo, aga kuuma koja asemel on ülekandega rihmaratas). See tähendab, et ta arendab vähem jõudu ja kuumutab õhku rohkem, lisax on seda õhku palju keerulisem jahutada, kuna kompressor asub kohe kaane juures. Kuumemat õhku mahub sama rõhu juures mootorisse vähem (taas vähem jõudu) ja see suurendab detonatsiooni ohtu.
Mis Pauli projekti puutub, siis TonyT-l on õigus, et see 2.8 käib paremini pöördesse kui 3.2 ja kui sinna kangemad nukad paigaldada, võib päris lõbusa auto saada.
Ulmelised jõunumbrid ei pruugi veel kiiret autot tähendada, seda enam, et sirge peal oskab igaüx pedaali põhja vajutada, aga kurvilisel teel ei kannata kogu seda võimust täiel määral kasutada, pigem võib see isegi segada. Tasub meeles pidada, et W201 on võrreldes tänapäevaste autodega ikka üsna kerge, nii et kui ise nobe poiss oled, siis isegi 2.6-ga (soovitavalt kangema nukaga) on võimalik paljudele foori tagant startides tagatulesid näidata või kurvilisel teel kannul püsida.
Siinkohal soovitan kõigil autotuunijatel jätta tuunimisest veidi raha alles ja investeerida see sõidukoolitusse, kuna õigete sõiduvõtete omandamine võib anda paremaid tulemusi kui autole hobujõudude juurde lisamine. Margus Murakas pakkus mingi aeg näitex sõidukoolitusi ja tema tunnihind oli üsna mõistlik, ma ei tea, kas ta praegu ka seda võimalust pakub, peab tema enda käest küsima.
http://prorehv.ee.mic2.mikare.ee/Soidukoolitus.Prorehv
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!