16-05-2016, 08:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-05-2016, 01:43 PM ja muutjaks oli Paul.)
Pole ammu teemat uuendanud, kuna autoga pole suurt muutunud, kuid nüüd on jälle põhjust. Plaanis on teha mootori swap ning vahetada veidi jõuetu 1.8 M102 mootor M104 mootoriga. Selleks tarbeks sai omale toodud doonor C280 142kw automaat. Hea on veel see, et tegu on ilma ASRi ning püsikata variandiga. Kuigi oleks tahtnud manuaali, panen esialgu koos automaadiga alla, sest vana kast on omajagu õhtal ning eelarve kitsas. Doonori sain soodsalt ning kulutada püüan nii vähe kui võimalik. Läheb peale ka M104 radikas. Tulevikus plaanis kindlasti kas W210 või W124 162kw pidurid.
Kahju sõitvat autot lammutada, kuid nii see teekond algas. Alustasin nina laiali kiskumist.
![[Pilt: DSC_0109.JPG]](http://www.upload.ee/image/5810059/DSC_0109.JPG)
![[Pilt: DSC_0114.JPG]](http://www.upload.ee/image/5810060/DSC_0114.JPG)
![[Pilt: DSC_0116.JPG]](http://www.upload.ee/image/5810964/DSC_0116.JPG)
Kodus meisterdatud mootoritõstukiga (kitsas eelarve) hakkas lõpuks mootor ka maha tulema ja kätte ta saingi. Sõitvast autost mootori kätte saamiseni läks kuskil 6h ning üsnagi valutult, arvestades seda, et teen sellist asja täiesti esimest korda ning eelnev kogemus puudub.
![[Pilt: DSC_0130.JPG]](http://www.upload.ee/image/5810968/DSC_0130.JPG)
![[Pilt: DSC_0137.JPG]](http://www.upload.ee/image/5810976/DSC_0137.JPG)
Loomulikult on ka mõned tagasilöögid. Kuna auto on aastast 1994, siis on biolagunev juhtmestik täiesti pudi ning pean mõtlema kuidas olemasolevat taastada või kusagilt korralik hankida. Kas olemasolevatele pistikutele saab uued juhtmed joota või on pistikuid ka eraldi müüa, et ise juhtmed vedada? Teine võimalus on juhtmed paljaks tirida ja ehk termorüüga uuesti katta.
![[Pilt: DSC_0126.JPG]](http://www.upload.ee/image/5811002/DSC_0126.JPG)
![[Pilt: DSC_0127.JPG]](http://www.upload.ee/image/5811004/DSC_0127.JPG)
Enim kardan juhtmestiku sobitamist teisele kerele, kuna ei oska veel skeeme päris hästi lugeda. Uurida vaja, mis on vähim mida mootor autolt töötamiseks nõuab (käivitusvoolud, massid, plussvoolud, kütus, releed). Kindlasti on veel palju küsimusi, mis hetkel meelde ei tule.
Panen ka siia endale lingi mootori aju juhtmestiku skeemist, ehk kellelgi teiselgi vaja.
http://www.sg-motorsports.com/hfm_diagrams.htm
Siia peaks mootor siis asemele tulema
Kahju sõitvat autot lammutada, kuid nii see teekond algas. Alustasin nina laiali kiskumist.
Kodus meisterdatud mootoritõstukiga (kitsas eelarve) hakkas lõpuks mootor ka maha tulema ja kätte ta saingi. Sõitvast autost mootori kätte saamiseni läks kuskil 6h ning üsnagi valutult, arvestades seda, et teen sellist asja täiesti esimest korda ning eelnev kogemus puudub.
Loomulikult on ka mõned tagasilöögid. Kuna auto on aastast 1994, siis on biolagunev juhtmestik täiesti pudi ning pean mõtlema kuidas olemasolevat taastada või kusagilt korralik hankida. Kas olemasolevatele pistikutele saab uued juhtmed joota või on pistikuid ka eraldi müüa, et ise juhtmed vedada? Teine võimalus on juhtmed paljaks tirida ja ehk termorüüga uuesti katta.
Enim kardan juhtmestiku sobitamist teisele kerele, kuna ei oska veel skeeme päris hästi lugeda. Uurida vaja, mis on vähim mida mootor autolt töötamiseks nõuab (käivitusvoolud, massid, plussvoolud, kütus, releed). Kindlasti on veel palju küsimusi, mis hetkel meelde ei tule.
Panen ka siia endale lingi mootori aju juhtmestiku skeemist, ehk kellelgi teiselgi vaja.
http://www.sg-motorsports.com/hfm_diagrams.htm
Siia peaks mootor siis asemele tulema