04-05-2016, 10:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-05-2016, 09:39 PM ja muutjaks oli expo.)
Nagu jutust välja tuleb, siis kõigepealt sillad korda ja siis alles roolikarbi kallale. Komandeeringust vabanemisel katsun kiirelt auto kellegi juurde tõstukile ajada, lõtkud-kriuksumised üles leida ja sõltuvalt tulemusest siis tegutseda. Loodetavasti jääb see masin veel kauaks kilomeetreid läbima
E: kuna suvekate külgekruvimisega oli kiirem kui miski muuga, siis sai alla pandud 17-tollistel velgedel 215&225 laiad rehvid, mille tulemusel teeotsingud autol tuntavalt võimendusid. neljapäevaks sain sõbra kaudu kellegi korraliku remondimehe juurde aja, kellega siis taga- ja esisilla komponendid üle vaatame ja vajadusel vahetame ja pärast seda sillastendi
update: tagasiside tõstukil auto kontrollimisest oli selline, et vasak esimene rattalaager tahaks pealekeeramist saada ja parempoolne sisemine rooliots on õrna lõtkuga, muus osas tihe. ma ei mõista endiselt, kuidas rool ikkagi nii palju mängida saab. sillastendis peaks see ka selgeks saama ilmselt?
sain onu autorooli. kinnitas sama, mis minagi - roolis on lõtk sees. juhitavus ise on okei, aga rooli ja esisilla vahel on lõtk mis kogu seda jama tekitabki. nagu läbivaatusel öeldi, siis sillad ise on üsna tihedad, ent sellegipoolest vahetan need kaks loksuvat komponenti ära, siis on 100% kindel
roolikarp või mis seda roolilõtku tekitab?
E: kuna suvekate külgekruvimisega oli kiirem kui miski muuga, siis sai alla pandud 17-tollistel velgedel 215&225 laiad rehvid, mille tulemusel teeotsingud autol tuntavalt võimendusid. neljapäevaks sain sõbra kaudu kellegi korraliku remondimehe juurde aja, kellega siis taga- ja esisilla komponendid üle vaatame ja vajadusel vahetame ja pärast seda sillastendi
update: tagasiside tõstukil auto kontrollimisest oli selline, et vasak esimene rattalaager tahaks pealekeeramist saada ja parempoolne sisemine rooliots on õrna lõtkuga, muus osas tihe. ma ei mõista endiselt, kuidas rool ikkagi nii palju mängida saab. sillastendis peaks see ka selgeks saama ilmselt?
sain onu autorooli. kinnitas sama, mis minagi - roolis on lõtk sees. juhitavus ise on okei, aga rooli ja esisilla vahel on lõtk mis kogu seda jama tekitabki. nagu läbivaatusel öeldi, siis sillad ise on üsna tihedad, ent sellegipoolest vahetan need kaks loksuvat komponenti ära, siis on 100% kindel
roolikarp või mis seda roolilõtku tekitab?