02-05-2016, 08:39 AM
Lugupeetud Sm.Tihhonov, pea terve talv sai oodatud, et tuleks kätte see päikseline aeg mil hakkate autosid liigutama ning garaazi all toimetama. Vägagi nauditav on lugeda neid filosofeerimisi, toimetamisi ja mõtisklusi auto teemadel.
Kohe kindlasti Te ei saa siin peatuda, Te peate jätkama! Teil lasub moraalne vastutus oma fännide ees, keda te inspireerite ja motiveerite.
Autopark on teil küll muljetavaldav, vahest tasuks võtta neid kui projekte millel on algus ja lõpp, teatavasti kõige "magusam" osa ongi see teekond mis jääb just alguse ja lõpu vahele.
Seda kõike selleks, et astuda samm tagasi ja vaadata, et küll on ikka imeline auto valmis tehtud - õnn on tunne, mis on hetkes. Võib arvata et neid hetki tekib teie autodele vaadates, sõites, neid parendades palju. Just see on see mis paneb jällegi tegelema nende autodega, ennast tagant sundima ja vahel ka küsima endalt et miks ma teen seda?
Loodetavasti ei väsi te veel niipea ja leiate eneses jõudu ja tahtmist edasi toimetada ning omi mõtteid ja tegemisi ka laiemale publikule kajastada!
See jagajate niiskeks tõmbamise teema on tuttav ka endale, kui isal oli aastaid tagasi w124 2,6 bens. Paar päeva seis ja hakkas samuti paukuma ja ei töödanud korralikult. Viga oli niiskes jagajas. Igapäev sõites mitte mingit probleemi. Ilmselt on see tingitud millegi kulumisest/väsimisest, tehasest tulles ei usu et selline jant oli. Jagajakaane alune tihend? Või pakun päris huupi, et miski kondentsi eraldumise pilu kuskilt umbes? Pole teistel autodel sellist probleemi täheldanud, seega lahmin. Postituse mõte seisnes pigem ülaltoodul.
Kohe kindlasti Te ei saa siin peatuda, Te peate jätkama! Teil lasub moraalne vastutus oma fännide ees, keda te inspireerite ja motiveerite.
Autopark on teil küll muljetavaldav, vahest tasuks võtta neid kui projekte millel on algus ja lõpp, teatavasti kõige "magusam" osa ongi see teekond mis jääb just alguse ja lõpu vahele.
Seda kõike selleks, et astuda samm tagasi ja vaadata, et küll on ikka imeline auto valmis tehtud - õnn on tunne, mis on hetkes. Võib arvata et neid hetki tekib teie autodele vaadates, sõites, neid parendades palju. Just see on see mis paneb jällegi tegelema nende autodega, ennast tagant sundima ja vahel ka küsima endalt et miks ma teen seda?
Loodetavasti ei väsi te veel niipea ja leiate eneses jõudu ja tahtmist edasi toimetada ning omi mõtteid ja tegemisi ka laiemale publikule kajastada!
See jagajate niiskeks tõmbamise teema on tuttav ka endale, kui isal oli aastaid tagasi w124 2,6 bens. Paar päeva seis ja hakkas samuti paukuma ja ei töödanud korralikult. Viga oli niiskes jagajas. Igapäev sõites mitte mingit probleemi. Ilmselt on see tingitud millegi kulumisest/väsimisest, tehasest tulles ei usu et selline jant oli. Jagajakaane alune tihend? Või pakun päris huupi, et miski kondentsi eraldumise pilu kuskilt umbes? Pole teistel autodel sellist probleemi täheldanud, seega lahmin. Postituse mõte seisnes pigem ülaltoodul.